Heel pril zwanger.

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by beertje22, May 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

Jan 6, 2014
    1,615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    hey, 23-4-2014 was m'n laatste ongesteldheid, en moest ik eigenlijk morgen 22-5-2014 weer ongesteld worden. Maar ik had vanochtend een lichte positieve test in m'n handen. Wanneer zou ik een Claurblue test kunnen doen?

Alvast bedankt. Gr Gabrielle.

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedemorgen Gabrielle,

Gefeliciteerd met de zwangerschap! Wat fijn dat je zwanger bent. De clearblue kan je nu al doen, maar je kan ook een goedkoper test gebruiken hoor! Of wil je graag zo'n digitale test doen, die aangeeft dat je zwanger bent en hoe ver? Die test kan je nu ook al doen. Goede zwangerschap toegewenst!

Groetjes Monique

3. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

Jan 6, 2014
    1,615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Dankjewel voor je antwoord! Bij hoeveel weken krijg je een echo als je al eens eerder een miskraam hebt gehad? Hoelang moet je je plas ophouden voor de Claurblue?

alvast bedankt! Gr Gabrielle.

4. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Hallo Gabrielle,

Bij de meeste verloskundige praktijken krijg je de eerste echo rond 8 weken. Wat je kan doen, is een verloskundige praktijk bellen om een afspraak te maken en vragen wanneer je een echo krijgt. Daarbij kan je vermelden dat je eerder een miskraam hebt gehad. Mogelijk doen ze de echo dan iets eerder.
    En wat de clearblue betreft, maakt het niet uit hoe lang je je plas ophoudt. Je kan het op elk moment van de dag doen. Zorg wel dat je daarvoor niet heel veel drinkt, want anders is je plas niet echt geconcentreerd en kan het zijn dat je een negatieve test krijgt. Succes!

Groetjes Monique

5. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

Jan 6, 2014
    1,615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Oke, dan ga ik dat doen. Maar ik doe pas bellen als de claurblue test aan geef zwanger. En aangezien morgen m'n NOD is, doe ik hem morgen of vrijdag.. Ben zo bang dat er te weinig HCG aanwezig is.

Groetjes.

Share This Page