KIPPEVELLLLL Lieverd nogmaals een dikke vette mega felicitatie van je "ei-maatje" Echt SUPERS!! Die banner staat je beter Kruip op je wolk meid! Ik blijf je volgen...
Van harte gefeliciteerd !! Ik duim voor je dat het deze keer helemaal goed zal gaan !! Probeer lekker te genieten!!
Wohoooooooooowwwwwwwww Asjuh Asjuh Asjuh !!! 'k Blijf nog even springen !! Asjuh Asjuh Asjuh !! YESSSSS yesyesyes !!! Effe nog een toertje rennen rond onze keukentafel !!! Hijg hijg !! Fantastisch nieuws meid ! Vindt het zo ongelooflijk super !!!
Yeah!!!!! Joepie weer eentje door na het zwangere clubje Hartelijk Gefeliciteerd meis Ennne...start je alvast een zwangereclubje op met de oude-temp-mamma`s komen we je straks allemaal na en gaan we daar verder babbelen liefs liselotje
Hoi Astrid, Ik dacht vanmiddag nog, lang niks gehoord van Astrid en nu lees ik dat je zwanger bent. Echt te gek, ben heel erg blij voor jullie. Gefeliciteerd, en geniet ervan, ook al zal dat niet altijd makkelijk zijn. Het is jullie in ieder geval van harte gegund. Liefs Hope
Allereerst van harte gefeliciteerdmet je zwangerschap. Ook ik heb een vroege mk gehad in dec '05 en ben nu ook weer zwanger. Ik zit nu in de 6de week en krijg de 22 ste juni de eerste echo. De onzekerheid die je hebt die ken ik zeker. Ik ben zo bang dat t weer misgaat, loopt vaak naar de wc om te checken dat er geen bloed is. Aan de ene kant ben ik blij, maar aan de andere kan knaagt die angst voor een nieuwe MK. Ik ben begin feb uitgeteld. Ik zal ook pas gerust gesteld zijn als ik bij de VK ben geweest. Ik wens je heel veel sterkte
Hartelijk gefeliciteerd en geniet ervan! (zal best moeilijk zijn in het begin...) Maar dit keer komt het helemaal goed hoor! Groetjes, Anakin.
wow wat gaaf ..we komen net thuis van een feestje ..alcoholvrij uiteraard ..en dan lees je deze lieve berichten allemaal thx , jullie zijn toppers
wauw!! Asjuh!!! wat een geweldig nieuws!! gefeliciteerd meid!!! hij is onderweg hoor!! dikke knuffel Neeltje
Asjuh! Wat fantastisch!!!! Gefeliciteerd meid! Hartstikke leuk voor jullie!! Geniet ervan. Liefs, Anouk.
Hoi Asjuh, Van harte gefeliciteerd meid!... Na regen komt dus echt zonneschijn Doe 't rustig aan en ga genieten van de komende tijd! Liefs, Sandra