YESSSS!!! Lieverd van harte gefeliciteerd!!! Ik begrijp je angst ik heb nl precies hetzelfde. Maar heel stiekum begin ik er toch steeds meer van te genieten Wij hebben ook over 2 weken een echo Nou meis, ga lekker proberen te genieten. Een hele dikke knuffel van mussie
Wauw asjuh, wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd! Ik duim voor je dat die eerste onzekere weken maar snel voorbij mogen zijn, en dat deze zwangerschap voorspoedig en zorgeloos mag verlopen. Groetjes, Wendy
meis, wat geweldig! ik hoop dat alles goed gaat dit keer, en dat je ondanks je zorgen er toch van probeert te genieten, mijn duimen draaien ook voor jou! gefeliciteerd en heel veel geluk! liefs sim
Hoi Asjuh, ik heb het verhaal van je mk gelezen en met je meegeleefd. Wat ontzettend leuk dat je nu weer zo snel zwanger bent. Geniet ervan!! Groetjes, Dominique
dank je wel allemaal ...het liefste zou ik gewoon iemand op de schouder tikken en zeggen ..uhm, mevr. ik ben zwanger hahahhaa ( we hebben namelijk besloten om het nog even voor ons te houden , of het gaat lukken is het 2e mijn beste maatje weet het al )
Positief getest op mijn verjaardag - geweldig nieuws Asjuh!!!!!!!!!! Een hele dikke GEFELICITEERD van mij, en geniet ervan! Grts Neeke
thx ...he Deb dat is grappig dat plaatje had mijn vriendin als geboorte kaartje met de tekst 'Wat Ooievaar , niks Ooievaar ...gewoon je weet wel "