Hoi allemaal, ik heb vanmorgen een test gedaan en JIPPIE ik ben zwanger. Heb een hele onregelmatige cyclus gehad, de laatste twee waren 34 en 40, omdat ik nu zwanger ben weet ik niet hoe lang ik het ongeveer ben..? Wat kan ik het beste doen, een afspraak met de dokter maken of gelijk door naar de verloskundige? Groetjes Bella
ik zou naar de verloskundige bellen, wel eerste de dokter op de hoogte stellen dat je zwanger bent, maar dan even uitleggen, dat je het niet precies weet, vaak krijg je dan een termijnecho (is weer een echo extra ) om te bepalen hoever je bent, maar voordat ze de eerste echo doen, ben je wel aal heel wat weken verder!! suc-6 ermee, en alvast gefeliciteerd!! groetjes
Jiehoe!!!! gefeliciteerd! Als je de verloskundige belt, vraagt ze naar de eerste dag van je laatste menstruatie. ALs je erbij zegt dat je erg onregelmatig was, zal ze wel een termijnecho willen. Maar dat is dan meestal wel pas na een paar weken. Komt helemaal goed joh! Geniet ervan...
Gefeliciteerd met je zwangerschap ! Ik zou naar de huisarts gaan, maar dat heb ik zelf ook gedaan. Hij heeft me namelijk door kunnen verwijzen naar de leukste verloskundigen in mijn woonplaats, als ik niet naar hem gegaan was, was ik daar nooit op gekomen !