Vandaag op mijn NOD getest, en ik ben zwanger! Kan het nog niet echt geloven maar 3 testjes zullen er wel niet om liegen Liefs van Sabrina
Hoi, Heel erg hartelijk welkom bij de zwangere club met andere woorden GEFELICITEERD met je zwangerschap.
Hallo Sabrina, gefeliciteerd met jouw zwangerschap! Volgens mij zitten we in hetzelfde schuitje want ik heb zojuist positief getest! Ook nog heeel pril, maar wel een streep! Ik ben benieuwd hoe het ons zal vergaan. Liefs Ellen
Jij ook GEFELICITEERD! Grappig je bent net zover als mij ja...ik ben ook heel benieuwd , ik kan het nog steeds niet bevatten, kijk iedere x als ik naar het toilet moet of ik niet ongesteld ben geworden haha vaag he? Liefs Sabrina
jaa dat heb ik ook! ik moet ook zeggen dat met mijn miskraam nog zeer vers in het geheugen ik het wel extra spannend vind. deze keer voelt het echter wel goed, dus ik hoop dat het zo blijft! x Ellen
He Hallo allemaal, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ikzelf ben er ook net een par dagen achter dat ik zwanger ben.. nu ongeveer 5 weken.. Hebben jullie al last van kwaaltjes? Veel liefs
Dank je! Jij ook GEFELICITEERD! Kwaaltjes pfff ja haha.... vooral moe zijn oooh vreselijk, pijn aan mijn (.)(.), af en toe misselijk, vaak plassen, steekjes in mijn buik enz enz.... En jij, al kwaaltjes? Liefs van Sabrina
Gefeliciteerd allemaal...en ja mijn (.)(.) lijden ook hun eigen leven! Geniet er allemaal van! Groetjes Lonneke
Ja ook hier beginnen de kwaaltjes te komen.. erg moe! pfff.. kan wel de hele dag slapen.. Verder heb ik ongelofelijk veel last van mn rug! En af en toe een zeurderig gevoel onder in mn buik.. Ook wel eng, ben steeds bang dat ik opeens ongesteld wordt ofzo... Herkend iemand dit? Liefs