Als je zoekt op boten.nl dan kom je op een site met een 010 nummer en geen 0900 nummer. en onder de mail staat toch duidelijk boten.nl team... anders moet je eens met boten.nl bellen op het 010-2436688 nummer misch weten zij hier meer vanaf?
Ik zou wel even heel goed je telefoon rekening checken deze maand. Er is een een of andere oplichterij bezig (ik weet niet prezies hoe het werkt) waarbij ze proberen dat jij belt en dan word er ipv 80cent het veelvoudige afgeschreven.
dat is toch botentekoop.nl? of ben ik nu in de war onder de mail die ze gekregen hebben staat het boten.nl team...
Nee boten.nl. In de melding van michel ( heb even op de link geklikt zit toch op mn werk ) Krijg je via boten.nl de link van zijn advertentie te zien. Het gaat om het stukje van meneer J Agati Broker met dat rare telefoon nr.. Ik heb dr nr net gebeld en dan krijg ik auto inkoop aan de telefoon en kan ik worden door verbonden met een medewerker.. Kan ik wel doen en dan vragen of ze ook boten op kopen..?
is denk ik een bedrijf dat alle advertenties afgaat en een algemeen standaard mailtje stuurt en probeert de boten goedkoop op te kopen en doorverkopen (dat gevoel krijg ik erbij) ik zou zeker niet bellen.
heb gisteren nog zo'n mailtje gehad en ben nog niet terug gebeld na dat ik hun een mailtje heb gestuurd. ik ga zeker niet bellen ben veelte bang dat ik aan een of ander abonnement vast zit. ow onze boot staat voor 7500,- tekoop ze zullen toch zelf ook wel bedenken dat mensen dit raar vinden en gaan Google, dan lijkt het mij ook zo slim om een website of iets dergelijks te hebben waar mensen na toe verwezen worden of iets anders.
bel je dan vanaf je werk? dan kan je ook even vragen of J agati Broker bij hun werkt... Als ik deze naam google krijg ik niks nl. Misch weten ze meer af van deze mailtjes?
Ja ik bel ze vanaf mijn werk. Ik ga ze nog een keer bellen en vragen of hun ook mailtjes sturen naar mensen die boten verkopen
trouwens dit vind ik op speurders: HEEL GOED BEZIG !!! Dit telefoon nummer 030-7440541 gechecked en zo doende kom ik hier ! Als mensen iets van je willen kopen bellen ze jou wel... Ga maar bij jezelf na, wat zou jij doen Ik kreeg ook eerst een mail: Iets van ik ben geintresseerd in uw boot, heeft u deze nog en kunnen we over de prijs praten Met vriendelijke groet, Fred (ff in mijn woorden) Maar de naam Fred was het ! Die heb ik beantwoord.. HELAAS. En kreeg nu deze: Geachte heer/mevrouw Ik zag uw vaartuig op internet en de prijs leek me interessant, Vriendelijk verzoek ik om contact op te nemen na intake van de gegevens van de boot een afspraak maken voor bezichtiging Bij verkoop van de boot ontvangt u de betaling vooraf per bank of contant geld. Vaartuig aanmelden voor verkoop 030-7440541 met vriendelijke groet Vaartuig en Auto inkoop Punt Geopend van 08.30-21 uur zaterdag van 10 tot 15 uur NB ALLE TELEFOONKOSTEN WORDEN VERGOED BIJ VERKOOP VAN UW VAARTUIG Ik heb gelezen in dit topic dat iemand heeft gebeld en dat je dan een betaald nummer moet bellen... NOT !!! ik hoop dat ik iemand hier ook weer mee heb geholpen... En dit is die link: Forums - oplichting via een 0900 nummer
Zou je toch zeggen er klopt iets niet... heb net even alles gelezen op speurders.nl en daar hebben ze het over "biedtspelletjes" heb je al gebeld? ben benieuwd nl Volgens mij is dit een Leuk Item voor Opgelicht of Radar op de televisie.
Ik krijg een surinaamse vrouw aan de telefoon.. En die ging er niet echt op in.. Na 15 minuten gewacht te hebben!
Als ik google op 030-7440541 dan lees ik rare berichten. Mensen die er heen hebben gebeld worden 's avonds vaak gebeld en dan gaat de telefoon 2x over en dan niks meer e.d. Of ze krijgen allemaal vreemde e-mailtjes.
Klopt en als k dat 030 nr bel.. Krijg ik dezelfde surinaamse vrouw aan de telefoon Kortom gewoon oplichters!
Hebben we de zaak opgelost Oplichters dus en niet er naar toe bellen. Werken waarsch. met meerdere telefoonnummers. Degenen die bellen maar betalen en zij maar ontvangen. Op naar de volgende zaak!