Ik had hem ook vragen gesteld hoor...ik antwoord graag met tegenvragen Doen ik vaker....zo van...van welke firma bent u....kunt u dat spellen.....met wie spreek ik....zo dat is een moeilijke naam, kunt u dat ook misschien nog spellen....en dan ga ik nog wel meer vragen stellen...naar gelang wie er belt...... offe....heeft u een momentje....en dan leg ik de foon bij de tv of zo..... In dit geval, ja ik draag lingerie, u ook, wat voor soort, merk draagt u, vind u het lekker zitten, knelt het niet bij u ballen, wat voor maat draagt u, oh, ik zou u adviseren om een grotere maat te nemen, want volgens mij knelt het aan uw stem te horen, doet u dit vaker, wild vreemde vrouwen opbellen met dit soort vragen, krijgt u daar een lekkere bui van, bent u hiervoor al eens bij de huisarts geweest, want mijns inziens is dit niet echt gezond, heeft u een bepaald gemis in uw leven, heeft u wel eens aan een psychiater gedacht, ben u getrouwd (antwoord ja: wat zgt u vrouw er van/antwoord nee: oh dat dacht ik al) En als ie dan nog aan de foon hangt, heeft u een douche of een bad, oh een douche/bad, komt er uit uw kraan ook koud water, dat is mooi, dan zou ik maar gauw maken dat u daar onder komt te staan/in komt te liggen.
er zitten ook veel viezerikken op internet! had toen ik 15 was een advertentie op marktplaats gezet omdat ik wilde oppassen.. belde er een man.. ja: en vind je het niet erg om alleen te zijn dan.. dus ik zeg: nee dat is de hele bedoeling van oppassen.. en toen zei die: ja en zou je het ook niet erg vinden als ik erbij was? toen zei ik weer nee en toen zei die.. en misschien kunnen we dan samen leuke dingen doen voor extra geld.. heb ook meteen de hoorn erop gegooit! goor mannetje! moet je toch niet aan denken dat hij tussen de oppasbaantjes zit te zoeken naar iemand om andere dingen mee te doen!
hahaha ja dat had ik ook een keertje belde er iemand van een zogenaamd moddelenbureau op ( was net bezig in de modellenwereld) en hij vroeg allemaal zulke rare vragen! en nog heel serieus doen ook he! net alsof het er allemaal bij hoorde, hij zei ja dan weet ik een beetje wat je lekker vind enzo en wat voor type jij bent ik was er bijna nog in getrapt ook met mijn naive kop hahah!
Zoiets als Moesje heb ik ook ooit gehad, had een advertentie geplaats om bij mensen thuis te gaan poetsen, belt er één of andere vent...vroeg ook of ik het niet erg vond of ik erbij zou zijn ik zeg 'nee'.Toen hing ie een verhaal op over dat de badkamerdeur eruit was en dat hij dan wel moest douchen voor het werk.Heb ik nog gezegd 'ik ga dan graag even weg hoor!' Zegt ie:'ja, of je kunt kijken ofzo?' Sicko's!
Haha ik ben er ook een keer ingestoken. Er belde een keer man met een verhaal dat hij haarmodellen zocht voor zijn kappersopleiding. Het kon me een gratis knipbeurt opleveren. Het soort beurt wat het me kon opleveren had weinig met knippen te maken, want hij vroeg na een minuut in welk model ik mijn schaamhaar had geschoren
je had natuurlijk ook kunnen zeggen dat je geen ondergoed draagt, omdat dat zo tekent bij je rokje was ie vast heeeel snel klaar met zijn vragenuurtje
hahahaha zit hier hardop te lachen bij jullie antwoorden......... maar toch... wat bezielt die mensen he?!
Hahaha, net als Ramona zit ik hier ontzettend te lachen! (met rare blikken van mn mannetje ) Wat een viezerikken zeg! Maar wel een super leuk topic!
Nou, deze knakker heeft mij net dus ook gebeld. Eerst dacht ik, oké ik geef wel effe antwoord, duurt maar 3 minuutjes. Toen bleek het over lingerie te gaan, nou ja goed, prima. Maar toen kwam inderdaad ook die achterlijke vraag over die kanten slip en dat het schuurt en toen dacht ik; doe jij effe normaal en heb em er opgepleurd. Ik dacht eens even googelen of dit bij meer mensen is voorgekomen. Ja dus.... Wat hebben sommige mensen toch vreemde hobby's. Groetjes MarEOs
echt Marber? Had jij toevallig ook een advertentie op MP staan met je telefoonnummer? of belt hij willekeurige nummers?
wat een mafkezen heb je toch op deze wereld.... Heel iets anders....maar ik had een eetkamertafel op mp gezet. Krijg ik een mailtje dat ze de poten er af willen zagen. Ik keek eerst heel verbaasd, en toen moest ik enorm lachen. Maar ze hebben de tafel inderdaad opgehaald, en de poten zijn er bij ons in de tuin inderdaad afgezaagd, ja moest wel, anders paste het ook niet in de auto...hahahaha.... Ze hadden dus alleen het bovenblad nodig.