Heel raar vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gill1980, 2 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gill1980

gill1980 Actief lid

15 okt 2008
    150
    0
    0
    Hallo,

Dit is misschien wel een heel raar vraagje hoor ...

Stel je bent een paar weken zwanger of langer, kan je dan je buik nog inhouden?

Ik ben namelijk erg benieuwd en dat vroeg ik mezelf eventjes af.

Dankjewel

2. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    dat wil ik ook weleens weten... en dan voornamelijk je onderbuik....

3. Anoniempje19

2 nov 2008
    12
    0
    0
  4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hai meiden
    nou zovar ik mij nog kan herinneren van de eerste kon het in het begin nog wel want de eerste weken zit je baarmoeder nog achter je schaambeen als je wat verder bent komt ie erboven en dan wil het dus niet echt meer. je kunt ook al vroeg last hebben van je darmen en dan wik het ook niet meer lukken. is dus verschillend

5. Anoniempje19

2 nov 2008
    12
    0
    0
    na hoeveel weken kan het niet meer?

6. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    ja dat vraag ik me ook af. En voel je wat aan je buik (net boven je schaambeen)?

7. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Haihai,

Je kan de eerste weken nog wel je buik inhouden! Maar ik merk nu zelf wel dat je het een klein beetje ziet als je je buik inhoudt! :D Dit zijn je darmen die naar voren komen heb ik begrepen want je baarmoeder zit inderdaad nog achter je schaambeen nu!

Wanneer je precies je buik niet meer kan inhouden weet ik niet precies! Ik had bij mijn andere zwangerschappen geloof ik rond die 11 a 12 weken dat ik dat niet meer kon!
    Maar dan is ook je baarmoeder boven je schaambeen uitgegroeidt en wordt het allemaal wat moeilijker hey! ;)
    Maar kan natuurlijk niet wachten to mn buik boven mn schaambeen is uitgegroeidt! :D
    Suc :D es meiden!

xxx

8. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ik heb al een aantal dagen ineens een harde onderbuik en kan deze niet meer inhouden, boven mijn navel wel gewoon, maar onderaan helemaal niet meer, of maar een heel klein beetje, vandaar mijn interesse

9. Anoniempje19

2 nov 2008
    12
    0
    0
    dat is wel maf ja.
    ben je bang dat je zwanger bent of wil je het graag.
    want ik heb een bolle onderbuik zag ik ineens, maar ik kan hem wel helemaal inhouden tot plat toe en als ik lig dan is hij ook gewoon plat, maar ik wil helemaal niet zwanger zijn, dus ik zelf ben nogal bang

10. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ik wil heel graag zwanger worden...

Tja, ik kan het me voorstellen dat als je niet zwanger wilt worden dat je dan ook gek word van alle symptonen.

11. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Ik heb ook een hele rare vraag en ook wel een beetje intiem en persoonlijk.

Ikzelf scheer mij van onder helemaal...nu vraag ik me af; hoe moet dat straks als je zo`n dikke buik hebt? Niet meer scheren of proberen of?

Iemand ervaring mee?

12. ladyjvm

ladyjvm Lid

21 okt 2008
    93
    0
    0
    kassiere
    huissen
    @kweb dat wil ik ook wel eens weten...dat zat ik me van de week onder de douche ook af te vragen hoe ga je dat voor elkaar krijgen...(want wil niet weten hoe dat er na een paar maanden uit ziet:|)

13. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Nou precies....heel oerwoud hahaha
    en anders kan je mss met de tondeuze ofzo bijhouden...dan is het mss niet glad/kaal, maar in elk geval beetje netjes....en met de tondeuze kan je nog een beetje op de gok doen...mss met een mesje ook wel....

Ben in elk geval blij dak niet de enige ben, met deze vraag hihihi

14. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik kan nog steeds mijn buik intrekken. Vooral in de eerste weken zit je bm nog onder je schaambot dus die kan je niet zien.

Scheren, haha, dat valt allemaal wel mee hoor, pas in de laatste weken ben je zo dik dat je het niet zo goed meer kunt zien (al krijgt de één een dikkere buik dan de ander) maar dan doe je het op gevoel of vraag je je man te helpen. Het is niet zo'n probleem hoor. :D

15. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Ik heb ooit eens gehoord dat als je je scheert en dan ook nat scheert dat je dan moet uitkijken dat er geen schuim in je vagina gaat omdat dat schadelijk wezen kan.

16. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    hoi kweb, mijn man deed het voor mij hahahahahaha. toen ik zwanger was van de eerste kon ik er ook niet bij, maar wilde er natuurlijk wel netjes bij liggen :-D

17. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    bij mij kennis deed ook haar man het voor haar moet tog geen probleem zijn:D

18. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Dat kan natuurlijk ook :)

Denk toch dat ik zou proberen op gevoel het bij te houden hihihi

19. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    tsja...op gevoel moet ook lukken, maar was toch bang dat ik uit zou schieten ;)

20. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland

hahaha man lief vragen.......

Deel Deze Pagina