HCG genoeg gestegen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Majore, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majore

Majore Lid

11 jul 2013
    43
    0
    0
    Ik heb een vraag over mijn hcg-stijging. Op dinsdag 5 november heb ik laten bloedprikken, vanwege een eerdere miskraam. Ik was toen 4 weken en 5 dagen zwanger en mijn hcg was 778. Afgelopen maandag heb ik opnieuw bloed laten prikken, zes dagen later dus. Ik was toen 5 weken en 4 dagen zwanger en mijn hcg was 6647. De zwangerschapstestjes worden niet donkerder, ze lijken zelfs lichter te worden (en ze zijn nog niet "knal" geweest) en de Clearblue blijft 2-3weken aangeven, terwijl ik daar volgens mijn berekeningen al overheen zit. Ik weet dat hcg niets zegt over het verloop van een zwangerschap, maar toch heb ik er geen goed gevoel over. Sinds anderhalve week is bij mij ook geen enkele zwangerschapskwaal meer te bekennen, ook al doe ik mijn stinkende best om er één te vinden. ;)
    Wat denken jullie hiervan? Ik ben vreselijk onzeker...

Xx
    Majore

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Voor zover ik weet verdubbelt je HCG elke 48 uur.. Dat zou dus, in deze 6 dagen, betekenen 778 x 2 x 2 x2 = 6224. Dus lijkt me dat je dan op een prima hoogte zit!

3. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Waarom zou je maar blijven testen? ik snap dat echt niet.. Je bent zwanger, hoera! Lekker op zn beloop laten en genieten dat je (nog) geen kwaaltjes hebt. Als het mis moet gaan kan je het toch niet tegenhouden door te weten hoe hoog je hcg waarde is.

4. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Die hcg waardes zijn belangrijker dan hoe donker jou'n testje wordt hoor.
    Niet druk maken, ga genieten;) de waardes zijn hartstikke goed gestegen joh!

Deel Deze Pagina