Vreemd voelen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Icnurse, 8 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Icnurse

Icnurse Actief lid

11 jun 2012
    282
    0
    0
    Hallo lieve meiden!

Ik ben nu 36 weken zwanger en gister avond voelde ik me niet zo goed maar wat het nou geweest is?
    Ik lag in bed nog beetje tv te kijken en ineens voel ik me onrustig worden, kindje ging ineens heeeel druk bewegen anders dan anders en ik voelde me misselijk en benauwd had ook drukkend gevoel aan de onderkant.. En harde buiken. Kindje is al 2 weken ingedaald. Is er iemand die dit herkend?
    Maar even ontspanningsoefeningen gedaan en uiteindelijk is het toen gezakt en kon ik wat slapen. Vandaag is de kleine wel super druk maar verder voel ik me weer goed.
    Ik hoor graag als iemand dit ook heeft gehad!!

Liefs

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misschien een teken van een beginnende bevalling?
    Het kan ook gewoon goed dat je last had omdat je kindje zo beweeglijk was. Werd je misselijk nadat je kindje zo druk was?

Ligt je kindje gewoon met het hoofdje naar onder?

3. Icnurse

Icnurse Actief lid

11 jun 2012
    282
    0
    0
    Ja kindje ligt met hoofdje naar beneden gelukkig! De misselijkheid begon beetje gelijk met de bewegelijkheid van de kleine. Gek he ik denk misschien herkend iemand het.. Als het een voorteken is hou ik jullie op de hoogte :) thnx voor je reactie!!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Niks te danken......soms hoor je wel eens dat als het kindje anders ligt en zich dan gaat draaien je dit krijgt maar daar ben jij eigenlijk wel weer te ver voor hihii...
    Misschien zat je kindje tegen je maag aan....

Nou als het zou beginnen heel veel succes!

5. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Hier vorige week een extreem druk kindje, zo druk was die nog nooit geweest, en nu.... heel rustig en zit er nog steeds :D
    Ik had ook hele erge pijn, bleek gewoon een voet/kont te zijn achter mn ribben en bij mn maag.
    Ik kon de dag erna ook ineens onwijs veel eten en had mega honger.

Maar hij was wel gedraaid, met zn ruggetje de andere kant op.

6. Icnurse

Icnurse Actief lid

11 jun 2012
    282
    0
    0
    Dus wie weet laat hij nog wel even op zich wachten hihi! Lekker he die kleintjes hihi!! Hij is vandaag nog steeds heel druk maar voel me wel weer goed vandaag!
    Jij krijgt ook een jongen zie ik leuk!! Voor jou ook spannend nu 38 weken!! Succes meid!!

7. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Lag je op je rug? Dan zou het kunnen zijn dar er een bloedvat afgekneld werd? Door de drukke beeb?

Heb dat wel eens terwijl ik normaal gesproken nog prima op mn rug slaap (35w)

Deel Deze Pagina