Maandag had ik mijn eerste ongi dag. Maar t was een mini ongi. Duurde maar 1 dag en daarvoor 3 dagen bruin spotting en daarna ook 1 dag. Dus tm dinsdag. Gister maar vast begonnen met ovulatietesten. Aangezien ik 2 cyclussen lang geen eisprong heb kunnen vinden. En de test gaf vanmorgen positief aan! Is dat niet erg vroeg?? Maar gauw beginnen met klussen.
Ehm als je hebt getest met eerste urine is hij ongeldig... dan geeft hij vals positief. Of was hij gister al positief?
ik dacht dat een eitje minstens 7 dagen nodig had om te rijpen Kan verkeerd zijn hoor, maar dacht het wel 6 dagen na je eerste menstruatie dag is net iets te vroeg denk ik
Heb je voor de zekerheid geen zwangerschapstest gedaan? Zou kunnen dat je menstruatie eigenlijk een innestelingsbloeding was. Ovulatietesten geven ook positief aan als je zwanger bent.
Nee niet zwanger. Gauw ook ff getest. In de bijsluiter staat dat je met eerste urine moet testen. Deed er ook een met 2e die was ook pos. Snap eerlijk gezegd al een pos niets van mijn ongi. Maar goed we testen door en maken t wel gezellig hier
Oohhh...Ik heb zon een met dubbel hormoon indicator. Hij knipperde van morgen wat betekend dat ik over 2 dagen eisprong heb... Dan is het niet zo heel raar.