Hey meiden. Vroeg me toch af of ik nou de enige ben die zo'n bange doos ben haha. Ben van plan om morgenavond voor het eerst naar zwangerschapszwemmen te gaan. Hou er normaal niet van om in bikini te lopen,maar bij meer zwangere meiden valt mijn uitgezakte lichaam vast niet op Maar vind het doodeng om er morgen helemaal in mijn uppie heen te gaan Gewoon omdat ik niemand ken en het ook nog eens de 1ste keer in 5 jaar tijd is dat ik weer ga zwemmen ( verleer je toch niet he?) Maar goed. nog meer meiden die het eng vinden ergens alleen op af te stappen of ben ik weer gewoon een bange poeperd?
hahaha gelukkig ben niet de enige zit al heel lang te twijfelen of ik zal gaan en ja ook omdat ik alleen moet want geen enkele zwangere vriendin wil mee maar heb nu een gratis kaartje gekregen en denk dat ik binnenkort echt een x ga haha
Oh, maar ze kennen jou ook niet. En jij bent in het voordeel, want jij weet dat je er heen gaat, zij weten niet dat je er ook zal zijn (verassingseffect!). Ik wilde ook naar zwangerschapszwemmen, lijkt me heerlijk!, maar de zwembaden waar dat gegeven wordt zijn zo ver weg. Ik heb dus voor yoga gekozen en hoop maar dat daar dadelijk niet in een groepje kom met alleen maar van die super bewuste, geitenwollensokken zweefdozen. Ach ik zie het wel. Je kan na 1 keer toch gewoon besluiten dat het niks was? Dan kan het alleen maar meevallen.
Heb ik ook hoor, 1e keer zwangerschapsgym... voelde ik mij ook zo. Moet altijd eerst de kat uit de boom kijken, en ik kwam in een groep die net iets eerder gestart was, dus ook helemaal nieuw. maar achteraf was het heel leuk en gezellig denk dat het zwemmen ook erg leuk is, en het valt niet eens zo op dat je nieuw bent
hey marline.. ik wil wel mee... de verhuizing is achter de rug dus heb nu alle tijd.. lijkt me leuk... liefs Ghita..
Hier de eerste keer zwangerschapzwemmen ook erg onzeker. Maar het aparte... iedereen kwam alleen.. Nu ik al zo'n 12 weken ga merk je wel dat soms mensen met meerderen komen, maar de meesten komen hier echt alleen. En veel mensen komen maar 1x, en de anderen daar krijg je wel een band mee. Ik vind het in ieder geval erg gezellig!
Ben gelukkig dus niet de enige. Yule.. ik ga in nieuwkoop. blijf lekker in het dorp als ik er niet uit hoef. Goed om te lezen dat de meeste alleen komen. ben toch altijd bang dat ik in een groep terecht kom die zo lekker close is en waar je dan gelijk lekker buiten valt.. Een ding scheelt en dat is dat we 1 ding gemeen hebben.. de zwangerschap..kan je altijd over praten
Wou toch even laten weten hoe het was. voor degene die ook niet durven. Was heel leuk en ga volgende week weer ! Waren met een groep van 6 vrouwen,waarvan we dus met 3 nieuwe waren. Was deze avond ipv oefeningen vooral baantjes zwemmen.ging helaas niet super met mijn bekken dus kreeg een drijfplank zodat ik alleen met mijn armen kon zwemmen. Zeker een aanrader om je conditie op peil te houden.