tussen onze zoons en onze dochters zitten straks met mijn jongste dochter bijna 7 jaar en met de oudste 9 jaar(stiefdochter) verschil na mijn 1ste zwangerschap ben ik nog een keer zwanger geworden toen mijn dochter 3 maanden was maar was 8 weken zanger toen mijn ex vertok naar zijn vriendin dit kindje is er helaas nooit gekomen door alle stress enz daarna ben ik 6 jaar alleen geweest en heb nu een vriend waar ik in mei 1 jaar mee smaen woon en 1 jaar een relatie mee en wij verwachten in augustus onze 2ling
Ik ben nu zwanger van onze eerste en misschien dat wij ook best snel aan een tweede beginnen. ik ben er nog niet helemaal uit. het heeft zijn voor en zijn nadelen. Maar mijn mannetje verraste mij vorige week met een uitspraak die ik dus totaal niet verwacht had. omdat ik vaak op feestdagen moet werken heb ik meestal geen vrij op koninginnedag nu dit jaar wel, maar of ik ben net bevallen of ik ben hoogzwanger. dus ik zeg nog van nou wil volgend jaar wel graag naar amsterdam hoor met koninginnedag. waarop hij zegt misschien kan het wel helemaal niet omdat je dan misschien wel weer zwanger ben. waarop ik dus verontwaardigd reageerde omdat ik eigenlijk niet had verwacht dat hij ook op die manier erover nadacht. Maar ach we doen uiteindelijk gewoon wat ons gevoel ingeeft. Alles heeft zijn voor en zijn nadelen
Ik ben zelf 21 weken zwanger en heb een zoontje badr van 9 maanden. Merk wel dat ik niet zo bezig ben met mijn zwangerschap als bij badr. De tijd vliegt...! Komt natuurlijk omdat ik met mijn ventje altijd druk bezig ben Ben benieuwd hoe het zal gaan na de bevalling...
Hoi, Ik ben heel benieuwd naar de verhalen van de meiden die in het begin van deze topic een berichtje hebben geplaatst, de meeste zijn al bevallen! Ik ben nieuwsgierig hoe het gaat met twee kindjes dicht op elkaar. Ik heb een zoon van 4 en een van 10 maanden. De kleinste is straks 1 jaar en 3 maanden als de baby er is. Zal het echt zo veel drukker zijn dan met 2? Groetjes Jessica
Ik heb 2 kinderen vlak bij elkaar. Een 15 maanden verschil. De zwangerschap van Jorit vond ik zwaarder aangezien Eliza nog niet zelf liep en veel aandacht vroeg. De eerste 2 weken na de bevalling vond ik erg heftig. Maar nu we het ritme weer aardig te pakken hebben gaat het super!
Hier zit er dalijk 17 maanden tussen en ook ik vind het behoorlijk pittig. Vooral omdat Sam dus nog niet loopt, en ik haar dus veel moet tillen. En die weegt geen 10kilo meer helaas. Ik krijg nu (30weken zwanger) veel last van mijn bekken, en dan is tillen helemaal een ramp. En als deze muppet dalijk geboren is zullen er ook wel tropen tijden komen, maar daar kom ik wel weer uit, net zoals zovelen die dit al voor ons hebben overleefd Maar als ik eerlijk ben zou ik er toch wel wat meer tijd tussen willen hebben.
hoi, Mijn dochtertje is nu 6 maanden oud en ik ben 13 weken zwanger van mijn 2de. Ik heb zoiets ik zie wel hoe het dalijk zal zijn ik ben alleen maar aan het genieten van mn meisje en mijn zwangerschap. Ik denk wel dat het ff druk zal zijn, maar dat zie ik niet als iets negatiefs. Liefs sylvia
ik heb eerder in dit topic ook gereageerd, inmiddels hoor ik ook in het rijtje thuis van snel na elkaar 2 kids mijn zoontje zal +- 17maanden ouder dan zijn dan zijn brusje ik zie er wel wat tegenop maar het lijkt me onwijs leuk als je de eerste super drukke tijd achter de rug hebt.
Esmée was 6 maanden toen ik weer zwanger raakte. Wilden we graag. En als verrassing verwachten we ook nog eens een tweeling. Ik vind het heerlijk dat de kids straks niet zoveel verschillen. Of ze met elkaar overweg kunnen heeft met het karakter te maken dus de beslissing van snel kinderen achter elkaar was echt onze keuze.
Nou zoals jullie aan de banner kunnen zien is de kans erg groot dat Maricha voor haar 1e verjaardag haar broertje of zusje gaat "krijgen" Dat ze dan zo weinig verschillen zie ik niet als een nadeel... tuurlijk zal het op sommige momenten pittig zijn maar volgens mij heb je dat sowieso als je meerdere kids hebt..
Ik zou ook graag snel weer zwanger worden. Mijn man ook maar het lijkt iedereen beter nog een paar maandjes te wachten. Hmm kijken of we dat 'volhouden
De eerste zwangerschap had ik na daan met 6 weken (niet gepland) helaas werd dat een miskraam maar vond die weken heel erg zwaar ook omdat ik een keizersnede had gehad. de 2e was toen Daan 6 maanden was dit werd ook een miskraam met 9 weken en ik vond het weer heel erg zwaar nu omdat daan nog maar 1 slaapje doet en dan heb ik echt de tijd hard nodig om effe rustig te wordne
Mijn zoon is nu bijna 9 maanden en ik ben nu 16 weken zwanger, snel op elkaar, maar dat wilden we graag. We willen graag een groot gezin en dan kun je er geen jaren tussen laten zitten T zal vast niet eenvoudig zijn maar we zijn gezegend met een supermakkelijk kind, en dat is natuurlijk ook al een last minder
ik ben na 10 maanden weer zwanger geraakt. en dat was inderdaad bewust. Ik zie er niet tegenop om twee kinderen binnen anderhalf jaar van elkaar te krijgen. maar ik heb ook het geluk dat Nick motorisch al snel is met zijn ontwikkeling. HIj liep al voor het jaar en klimt inmiddels zelf de trap op en met begeleiding ook zelf de trap af, wat toch een hoop tilwerk scheelt! Ik heb een tweetal vriendinnen die ook 2 kids binnen twee jaar gekregen hebben en al is het aanvankelijk zwaar, de meest drukke tijd gaat ook weer over.... Ik merk dat ik deze zwangerschap wel wat zwaarder vind lichamelijk, maar het is goed te doen en ik geniet al weer van het drukke gespartel in mijn buik
Ik ben na 6 weken weer zwanger geraakt en dat was wel bewust maar niet echt verwacht dat het meteen weer raak zou zijn. Tot nu toe gaat het nog goed, maar ik heb nog een lange weg te gaan 8) Er zit straks 10,5 maand tussen.
Ik ben nu 16 weekjes en onze kleine meid is as. maandag 7 maandjes. ben dus een week na Lyn haar verjaardag uitgerekend... Vind idd de 2e zwangerschap wel vermoeiender, omdat de kleine meid ook haar aandacht vraagt/krijgt. En we er snachts nog wel eens uit meoten voor de speen. maar het lijkt me hartstikke leuk als die kids zo weinig verschillen. Nu maar hopen dat zij het ook leuk vinden .
hallo allemaal en super van harte voor de gene die zwanger zijn! ik heb een vraagje hadden jullie ook een harde bmm en een harde venusheuvel ? toen jullie overtijd waren ? en een soort vlindergevoel bij misselijkheid? gr. mij