Ik zie niets. Maar je bent dus de pil gaan slikken en meteen die week sex gehad.... (als ik terugreken), dan werkt de pil dus nog niet, volgens mij pas na 2 of 3 weken slikken. Dat is nu dus ongeveer
Ik denk niet dat je zwanger bent. Er zit 4 dgn tussen je testen. Dan zou die van vandaag vele malen duidelijker moeten zijn. De plus-testen staan sowieso bekent om vage (valse) lijntjes.
ik ga maandag naar de huisarts om mijn bloed te laten testen. ik word er helemaal gek van dat ik niks zeker weet. ik zie het streepje wel, alleen weet ik het ook even niet meer. het kan niet meer van de zwangerschap zijn en naar ons idee loopt het langzaam op. bij mijn vorige zwangerschap heb ik 1x getest op nod en toen was het een duidelijker plusje maar ik heb nooit meer getest en heb ook geen oplopende testen gehad. althans niet gezien omdat ik de test meteen geloofde. ik heb ook geen idee hoe mn cyclus is en wanneer ik ongesteld zou moeten worden dus ik denk dat bloedprikken echt het beste is.
Ja ik zou als ik jou was even bellen met de huisarts morgen, voor je eigen gemoedsrust is dit wel fijn denk ik. Succes!
Ik vond je eerste test duidelijker als die van gister. Ik denk echt dat er nog hcg in je lichaam zit, ik geloof niet dat je zwanger ben dan was de test lijkt mij een stuk duidelijker
Hoi Robin, Ik lijk op je 2e test een pennestreep te zien op de foto. Deze testen geven dit vaak en hij is pas positief als de strepen even breed zijn. Maar dat kan jij t beste beoordelen Misschien reageerde je test wel op je eisprong. Dat kan ook namelijk..
Ik zie een heel licht pennestreepje, wat wil zeggen dat de test negatief is. Als je al dagen aan het testen bent, zou de test nu echt wel duidelijk moeten zijn. Ik zou me dus geen zorgen maken.
Je bent 6 weken geleden bevallen, nig steeds bloedverlies en je hebt alweer sex en t idee dat je zwanger bent? Pfff sorry hoe krijg ik een infectie... Maar goed op basis van deze testen zou ik mezelf niet zwanger noemen..
ik zie echt niets op je testen met geen mogelijkheid. trouwens denk ik echt dat het van je zwangerschap is na de bevalling duurt het echt wel even voordat het hcg helemaal weg is. er zijn meiden die na een miskraam van 10 weken zwangerschap tot 8 weken later nog positief testen..... dus, bovendien als je zwanger zou zijn zouden de testen echt moeten oplopen dus...... maar voor je eigen gemoedrust naar de huisarts, ben benieuwd wat die ervan zegt icm nog bloedverlies en wel weer seks etc.... succes
Ik zie wel een lichte breede streep (mijn mobiel scherm staat donker ingesteld). Maar hij is niet echt opgelopen.