lichte menstruatiepijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MoOnLiGhTtt, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    hey meiden, ik heb soms een soort van menstruatie achtig gevoel in men buik maar dan niet zo heftig ben daarom ook bang dat ik begin te bloeden heb 2 maand geleden een miskraam gehad. het is ook niet constant aanwezig dan voel ik heel de tijd niets en dan plots heb ik het weer.. ik heb het al opgezocht en het zou het groeien van de baarmoeder zijn maar is het daar niet nog veel te vroeg voor? hebben nog meiden dit gehad en toch een goede zwangerschap hebben gehad ? ik hoor het graag.
    groetjes

2. Sterrr

Sterrr Actief lid

20 aug 2013
    330
    0
    0
    Oost vlaanderen
    hey moonlight, ik heb het ook :) Het is idd het groeien van je baarmoeder (ookal is het nog redelijk vroeg) de gyn zei me dat dit perfect normaal is, zolang je geen erge pijnen voelt en geen bloed verlies is alles ok.

X

3. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    Hier ook veel gehad in de 1e 12 weken!
    Ik bleef heen en weer lopen omdat ik steeds wel t gevoel had ongesteld te zijn geworden!

Maar, nu alweer 29weken zwanger!! Hoop dat t allemaal goed verloopt bij jou!

4. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    leuk om dat te horen ! ach ja het blijft een spannende periode natuurlijk op zich voelt het wel goed aan maar toch wordt ik dan weer onzeker door die steekjes.

5. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Ik heb exact hetzelfde en ben ook met zover. Ook ik heb eerder miskramen gehad e dat maakt me onzeker. Gisteren de vk gebeld en zij gaf ook aan dat het juist een goed teken is zolang er geen bloedverlies is. Dat gaf wel iets rust, maar het blijft spannend. Nu ik vandaag ook niet ongesteld ben geworden begin ik het een heel klein beetje te beseffen dat ik zwanger ben. Succes ermee, hoop dat het helemaal goed zal gaan.

6. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Is heel normaal hoor! Ik had dat ook. Nog voordat ik een positieve test had tot een week of 8 heb ik er last van gehad. Heel vervelend, omdat het inderdaad lijkt of je ongesteld moet worden. Is inderdaad je baarmoeder die zich klaar aan het maken is. Een warme kruik kan helpen!

7. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    ja dat heb ik gisteren gedaan zo'n kersenpitkussen opgewarmd en op men buik gelegt heb momenteel nog geen last. maar wat ik ook merk is als ik eraan denk dat ik het plots krijg haha echt stom.

8. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Oh ik ben blij dat te lezen dames! Ik zit met dezelfde zorg...elke keer als ik krampen heb wordt ik nerveus :(

9. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

10 mei 2013
    267
    0
    0
    jaa lastig éh ! ik wouw dat ik af en toe zelf in men buik kon zien of alles nog in orde is.. hehe

10. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Haha, dat lijkt me wel wat ja!

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het allemaal nog zo onwerkelijk vind! en om dan vervolgens al die verhalen over miskramen voorbij te zien komen maakt je er niet veel geruster op ;) Voel me, behalve een achterlijk opgeblazen buik, ook niet echt zwanger...vind het zo spannend ;)

11. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Hier ook gehad.
    En soms zodanig dat ik echt plat moest, het ging van de buik naar de rug en benen.
    Uurtje gaan liggen en een kruik deden wonderen :)

12. Shivers85

Shivers85 Lid

7 sep 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde.. heb momenteel erg last van mijn onderrug..
    Maar moet zeggen ben nu 5 weken.. en me buik begint al behoorlijk aan te zetten ( merk het aan me broeken) Me broeken beginnen al aardig strak te zitten en zelfs dat doet pijn

13. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    haha, ik heb vooral een opgeblazen buik. Ziet er echt niet uit!
    Mijn broeken die te groot zijn doen zelfs pijn bij het zitten:)

Ik snap nu in ene waarom sommige vrouwen al zo vroeg een positiebroek hebben;)

14. lamo

lamo Lid

11 sep 2013
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    haihai,

ik ben 5 1/2 weken zwangen en ik heb ook elke dag last van krampen en bloeding bij gemeenschap.
    Ik heb maandag de verloskundige gebeld, en een echo gehad.
    alles was goed en heeeeel ienie mienie.
    de krampen zijn gewoon het groeien van de baarmoeder,maar toch blijf je nerveus :S

p.s.

hoe krijg ik die zwangerschapsbanner onder aan me berichten?
    alvast bedankt!:)

15. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Spannend!
    Hier kan je er een maken:
    Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina

en hier kan je m plaatsen:
    Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina

16. Puggie

Puggie Actief lid

25 apr 2013
    388
    0
    0
    Ik werd er vannacht zelfs wakker van, vanochtend was ik voor het eerst misselijk en voelde me erg zwanger.... Wat een achtbaan...

17. lamo

lamo Lid

11 sep 2013
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    #17 lamo, 12 sep 2013
    Laatst bewerkt: 12 sep 2013
    @ samsie bedankt voor je reactie, als t goed is ,is het nu gelukt :)
    @ puggie hahah ja hier t zelfde, ik wou vanmorgen een ei bakken en werd zo misselijk, dat me dochter het voor me heeft gedaan ( ze is 9 en heeeel trots nu hihi)

18. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    oh oh...ik lees het al...staat me nog heel wat te wachten ;)

19. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Dat had ik ook is heel normaal.. Na 2 weken gaat dat wel over, dan begint de misselijkheid dat is pas vreselijk!!

20. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Ik heb hier ook last van en al een volle week maar nog steeds negatieve testen. Als ik het lees vind ik het heel herkenbaar maar ik verwacht al een paar dagen mijn menstruatie. Ik weet niet precies wanneer bij NOD is want mijn cyclus is tussen de 30-50 dagen. Ik zit nu op dag 42. Ik dacht dus deze week.ik heb verder niet echt klachten ofzo dus ik moet toch gewoon afwachten tot ik ongesteld wordt.
    I heb me voorgenomen pas zondag weer te testen maar ik denk dat dat niet nodig is omdat ik al ongesteld ben geworden. Toch beetje gek allemaal en alles wat ik voel maakt me onzeker :)

Deel Deze Pagina