Whahaha De #c1000 nodigt ons hele filiaal uit voor een "goedmaak-BBQ" met #c1000 hamburgers. Heb ik weer... #vrijdagdedertiende
ja echt leuk die reclames. Zei het nog tegen mn vriend gisteren. waar ik trouwens van over mn nek ga is die winston gerstanowitch met zn zgn perfecte deal. Wat een misselijkmakende hoog ballengehalte reclame.
Welke? Weet er zo 'maar' 3: -Jan Des Bouvrie - Heeft u ook worteltjes - Eerste werkdag Vind die ook wel leuk, vooral de 2e!
Die van de Mac....... "Heeeey daddy!" En AH idd ook. Wisten jullie trouwens dat hij alleen maar voor AH mag werken? Hij mag geen andere (acteer)klus doen, of iets anders. Helemaal ten dienste van AH. Denk vanwege geloofwaardigheid ofzo..
Op zich wel logisch idd. Ik heb ook altijd het gevoel dat als ik hier de AH in zou lopen en ik zou die man daar aan het werk zien, dat ik niet eens vreemd op kijk.
Mijn nichtje vroeg toen ze een jaar of 5 was of die man van de ah...die met dat ronde hoofd van de tv..misschien bij onze ah werkt? want ze had em bij hun ah nog nooit gezien!! (wonen niet in de zelfde woo.plaats) hahaha echt zo grappig!
Er was zo'n reclame van olvarit; jip en job in het park. Zoooo melig! Jip en Job in het park - YouTube
Ik heb jaren bij de bristol gewerkt en onze bedrijfsleider leek als twee druppels water op Harry Piekema. Alleen hij vond van niet. We hebben toen voor z'n verjaardag allemaal promotiemateriaal van de AH gekregen en in z'n kantoor gehangen. Dat vond 'ie dan wel weer grappig. Leukste moment was toen een klein meisje hem op z'n rug tikte en met grote ogen vroeg: "Meneer, bent u het ècht???"
Die van de Volkswagen vind ik bij elke model.ook fantastisch. Gericht op het.gezin en.met een heerlijke knipoog!!