Na negatieve test, toch nog een positieve test...?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Niki, Oct 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    Hee meiden,

Vraagje: Wie van jullie heeft dit ook meegemaakt. Ik ben nu 5 dagen overtijd (als ik tenminste van een cyclus van 28 dagen uit kan gaan, dat weet ik dus niet zeker...) heb gisterochtend negatief getest, voel me ook absoluut niet zwanger maar vind het wel heel raar dat ik al zo lang overtijd ben.
    Wie heeft er na een duidelijke negatieve test, alsnog positief getest na een aantal dagen?

Groetjes Niki

2. Niet meer actief

hoi niki,ik had na 8 dagen overtijd pas een positieve test! komt waarschijnelijk door de hoeveelheid hcg in je lichaam,die kan nog laag zijn ,en daarom geeft de test het nog niet aan.dit verschilt per persoon,dus het is heel moeilijk te zeggen!
    probeer over een paar dagen nog een testje, wie weet?
    ik hoop het voor je!
    liefs mell

3. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    Dat geeft natuurlijk weer wat hoop... maar bij m'n vorige zwangerschap had ik op de dag dat ongie moest worden al een (zij het een hele vage) positieve test. Jij zegt dat het verschilt per persoon, maar verschilt het ook per zwangerschap....?

4. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    ik denk dat het ook wel per zwangerschap kan verschillen hoor. want ze zeggen toch altijd ze zijn allemaal weert andfers je kunt bij de een echt mega misselijk zijn geweesttwerwijl je bij de volgende echt nergens last van hebt. of andersom dus zou dit miss ook wel kunnen verschillen.

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Hoi Niki, ik ben ook al 5 dagen overtijd, maar ook ik weet niet zeker of ik van 28 dagen uit kan gaan, maar ook ik had gisteren nog een negatieve test, ik snap er ook niks meer van heb dit nog nooit meegemaakt en mijn vorige zwangerschappen had ik idd voor mijn nod al een dikke positieve test, dus ik weet t ook ff niet meer.

6. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    Echt shit, hé....!
    We wachten maar af.... ik heb ook de hele tijd ongie-krampen en denk dan, zie je wel, ik wordt gewoon ongie, maar dan is het gewoon niet zo....

Morgen ben ik al 1 week 'overtijd'.... (28 dagen cyclus)
    Ik kan me herinneren dat ik nooit zo ver overtijd ben geweest!

Laten we het hopen!

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja ik heb ook al een keer of 3 van die krampen gehad dat ik d8 ja nu wordt ik ongi, maar hier ook nog niks hoor, maar ik heb wel een beetje last van mijn borsten, maar ik denk altijd je wil gewoon te graag dat je zwanger bent en dus denk ik bij alles oh het zou wel kunnen :D Maar het is nog ff afwachten.

8. Niet meer actief

ik had de week voor ik positief teste ook echt het gevoel dat ik ongi moest worden maar bleek toch zwanger! ik hoop voor jullie dat de onzekerheid snel weg is!
    liefs mel

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Ik wil je geen valse hoop geven, maar...
    Ik heb op dag 33 negatief getest (met predictor), maar bleek op dag 39 toch echt zwanger (kruidvat en CB digi, tests staan nog wel in album). Mijn cyclus was achteraf gezien die maand 35 dagen, dus dat is ook wel te verklaren.
    Mijn cyclussen schommelden tussen de 32 en 39 dagen.

Succes! Geen bloed geeft moed he :-D

10. ingepinge25

ingepinge25 Nieuw lid

Oct 6, 2008
    2
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Goedemiddag,

Ik ben inmiddels ook vijf dagen overtijd.
    Heb vandaag en drie dagen terug een matcare test gedaan. Waarop ik een vage grijze streep zie. Iedereen heeft het over roze streepjes... Dus voor mijn gevoel ben ik niet zwanger. Snap er geen bal meer van. Heb altijd netjes een cyclus van 28 dagen. Onvoorstelbaar!

Iemand ervaring met Matcare? en vage grijze streepjes?

Groetjes Inge

11. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    Hallo allemaal,

Vanmorgen nog maar eens getest, gisteravond was ik heel erg moe en een beetje buikpijn (misselijk...)
    Ik heb vanmorgen dus (zij 't heel vaag) POSITIEF getest!

Ik ben dus ZWANGER!
    Jippie, 't is nog een beetje onwerkelijk omdat het dus weer de eerste ronde raak is!

IK BEN BLIJ!

12. bootsy

bootsy Bekend lid

Sep 21, 2008
    883
    0
    0
    Wat gaaf zeg! Gefeliciteerd!

Blaas ff wat van dat geluk van je naar de andere meiden ;)

13. bootsy

bootsy Bekend lid

Sep 21, 2008
    883
    0
    0
    Wat gaaf zeg! Gefeliciteerd!

Blaas ff wat van dat geluk van je naar de andere meiden ;)

14. Anoniem01

Anoniem01 Actief lid

Sep 6, 2008
    110
    0
    0
    Gefeliciteerd!

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    Rotterdam
    Gefeliciteerd,

hier nog steeds niks en vanmorgen getest en weer negatief, pf ik weet t niet meer.

16. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    "hele grote" *BLAAS*.........................

17. bootsy

bootsy Bekend lid

Sep 21, 2008
    883
    0
    0
  18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Niki, wat geweldig, gefeliciteerd!

19. Mmm

Mmm Actief lid

Oct 21, 2006
    374
    0
    0
    Wat fijn voor je, gefeliciteerd! Hier ook een spannende periode: ben nl 3 dagen overtijd terwijl ik al ruim een jaar lang tot op de dag nauwkeurig ongesteld word. Maar de test die ik gisteren deed was negatief. Terwijl ik echte zwangere klachten heb: misselijk, grotere borsten, moe, veel plassen. Raar hoor. Morgen maar weer een test doen en dan hoop ik je voorbeeld te volgen :)!

20. Niki

Niki Fanatiek lid

Dec 13, 2005
    1,663
    1
    0
    Venlo
    Dan wens ik je echt SUPER veel succes, laat je 't weten...

Eerste kindje, trouwens?

Share This Page