Hoi meiden.. ben nu bijna 8w zwanger.. gister avond zatik op de wc.. en bij het afvegen ee lichtrose streep.. schrok me eigen helemaal dood.. maar daarna was het weg. heb ook verder geen last ergens van ofzo.. wat zou het geweest kunnen zijn?
misschien dat je baarmoeder mond iets kapot is geweest. Die is nu goed doorbloed. Ik heb het ook gehad toen ik 6 weken zwanger was en bij mij duurde het zeker 24 uur. Je schrikt je rot en bent geneigd de meest verdelende dingen te denken maar het komt vaker voor. Ik heb wel mijn vk gebeld maar die konden toen nog niets doen. Ze zei wel dat het niet abnormaal is.
oohh okee.. ja het was ook maar heeel licht rose..maar ik schrok me echt dood omdat ik voor deze zwangerschap een mk heb gehad..maar vanmorgen meteen geplast en had het gelukkig niet meer.. vanavond me 1e echo dus spannend.. maar gelukkig is het dus waarschrijnlijk niks ernstigs
vanavond je eerste echo al? wauw dat komt dan nu helemaal goed uit. Ik ben natuurlijk geen arts maar het klinkt niet direkt ernstig ook omdat je geen krampen hebt (toch? daar ben ik even vanuit gegeaan). Als je nu geen bloed verlies meer hebt lijkt het onschuldig. veel plezier vanavond bij je echo!
nee heb nergens last van hoor.. alleen van me zwangerschapskwaaltjes dan.. Extreeemm moe.. misselijk.. maar verder voel ik me goed..en gister ook nergens last van ofzo.. maar opeens zo rose veeg.. maarjaik denk zelf ook niet dat het iets ernstigs is.. Hoop dat het vanavond allemaal goed is en dat ik het hartje hoor kloppen
ik heb van de week hetzelfde gehad, 7 weken zwanger nu, en heeeeel licht roze bij afvegen,met wat dikkere afscheiding, ik schrok, heb(hoe genant) het mijn vriend laten zien terwijl ik op het toilet was, maar hij zei ook dit is zo licht, en had paar dagen ervoor wel weer sex gehad..had toen ook wat last dat het van onder zeer deed(onbewust beetje verkrampt geweest)heb de VK niet gebeld..sochtends hetzelfde maar nog lichter en verder nergens last van...