mijn man, familie zou gewoon een hotelletje nemen in de buurt als ze het te ver weg zouden vinden om steeds te rijden.. Wij hebben toen de vader van mijn man in het ziekenhuis lag ook een hotel genomen om er dichtbij te zijn, niet ideaal maar goed het is maar voor even..
Weet je in het umc groningen mag je partner blijven logeren , als je een 1 persoonskamer hebt, kijk op de website! Ook mag je baby bij je blijven! In jou geval i.v.m afstand zou ik gewoon even bellen om informatie. Succes
http://www.umcg.nl/azg/nl/azg/de_afdelingen/115586/115595/115612/?content=99011 Hier nog even de link
Anina, dat is fijn! Daar ga ik dan morgen meteen naar informeren. Heb morgen een gesprek met de gyn in Groningen
ik heb de ziekenhuisperiode van de 1ste na de keizersnede als dubbel ervaren, natuurlijk waren de nachten verschrikkelijk en wou ik graag bij me mannetje zijn, en visite komt niet om de beurt maar allemaal tegelijk met het bezoekuur, want er komen er altijd zonder even te bellen welke dag je nog geen bezoek verwacht.Dus dat vond ik erg vermoeiend.Bij ons in het ziekenhuis hebben ze smiddags een rust uur(2 uur) en dan mag manlief er zelfs niet bij zijn als je met z,n 2en op de kamer slaapt, dus dat was wel lekker. Maar de andere kant de 1ste is alles nieuw en spannend en je bent heel erg moe, en anders sta je er gelijk snachts alleen voor met elkaar, nu kon ik terugvallen op de zusters, want dochterlief had omgekeerd ritme in het begin en was hele nachten wakker, toen kon ze even naar de babyruimte waar de zuster op haar lette en haar trooste ect. en kon ik toch even slapen.Dus het heeft voor en nadelen. Het grootste nadeel vond ik dat ik niet het gevoel had dat ik bevallen was, en dat bezoek aan de beschuit met muisjes ging en ik dat de 1ste dag/en nog niet mocht aaaahhhhh