Niet misselijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liesben, 15 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Gek is dat.
    Voordat ik zwanger werd, maakte ik me zorgen om de eventuele misselijkheid.
    Nu ben ik (morgen) 8 weken zwanger, en dus echt niet misselijk. En nu maak ik me daar weer zorgen over....
    Je leest wel eens dat de kans op een miskraam dan groter zal zijn.
    Nu verwijs ik dat soort praatjes meestal resoluut naar het rijk der fabelen, maar toch. Het spookt wel door mijn hoofd soms.
    Gelukkig wel andere kwaaltjes als zijnde: enorm pijnlijke borsten! ; lage rugpijn ; slecht slapen ; moe ; steken in de liezen ; en last but not least een irritant ongesteldheidsgevoel. Dat laatste is dan ook weer zo'n kwaal waar ik nerveus van wordt. Maar de vk zegt dat dat heel normaal is (baarmoeder groeit enzo).
    Nou ja, over iets minder dan drie weken heb ik de eerste echo, en dan hoop ik toch een mooi beebje te zien met een kloppend hartje!
    Tot die tijd hou ik de onzekerheid ook maar aan als zwangerschapskwaal....

2. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Kan ook hoor. Niet iedereen hoeft ziek, zwak en misselijk te zijn. Geniet er maar van. ;)

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Yep, dat is een echte zwangerschapskwaal.. die onzekerheid. Wees maar blij dat je niet misselijk bent.. kan trouwens nog komen! Ik ben ook nauwelijks misselijk geweest en heb nu een hele mooie zoon!
    Gefeliciteerd hè?!

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Niet alle vrouwen die zwanger zijn worden misselijk. Ik ben ook nooit misselijk geweest. Hooguit 1 of 2 x een beetje. En heb nu een kern gezond dochter! Ik was er wel blij mee dat ik nooit echt misselijk ben geweest. Dat lijkt me namelijk geen pretje.

En onzekerheid, dat is iedere zwangere en/of moeder wel eens denk ik.
    Groetjes Saskia

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik ben ook amper misselijk geweest.

(wel onzeker trouwens :p)

6. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Gefeliciteerd allereerst! Geniet ervan dat je niet misselijk bent (pfff echt geen pretje :( ) en zo te horen houden de andere kwaaltjes je bovendien ook goed bezig :(

Ik heb een aantal vriendinnen om me heen die ook helemaal niet misselijk zijn geweest tijdens hun zwangerschap en prachtige kids hebben :)

7. Stacey88

Stacey88 Bekend lid

28 okt 2008
    526
    0
    0
    Limburg
    Ik ben tot nu toe ook nog niet misselijk geweest. Het enigste waar ik last van heb zijn gevoelige borsten.

Groetjes

8. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    wees blij da tje niet misselijk bent. ik heb soms ook dagen dat ik niet misselijk ben en dan ben ik blij, maar soms dnek ik ook wel oh zal het er nog wel zitten hahaha. slaat nergens op want dan moet je wel bloed zien ofzo en daar heb ik geen last van., maar over het algemeen elke dag misselijk dus ik zou blij wezen dat ik dat niet meer was.
    maar we mogen niet klagen natuurlijk.

9. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ook ik ben niet misselijk geweest bij de derde. Helemaal niets.

10. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

12 dec 2008
    271
    0
    0
    groepsleider behandelgroep
    hey meis, hier ook geen misselijkheid te bekenen. Wel soms een weeig gevoel als het bijna etenstijd is, maar als ik dan wat ga eten (maakt echt niet uit wat; hoeft dus niet per se een kracker te zijn :p) dan voel ik me gelijk weer super lekker.
    Haha, ik heb morgen een intake en echo bij de gyn, en vanmiddag zelfs nog maar een testje eraan gewaagd, omdat ik zo weinig klachten heb (behalve de ongi-krampen en onzekerheid :p) maakte ik mezelf helemaal gek. Haha, dus gewoon weer getest. Wat een muts he? Zullen inderdaad de hormonen wel zijn.
    Dus lekker nog 7 maanden verder zonder misselijkheid meis, en daarna een prachtig beebje in je armen.

Liefs Lena

11. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Ik ben ook niet echt misselijk geweest en prijs je idd maar gelukkig.
    Toen ik in het ziekenhuis lag met vroegtijdig gebroken vliezen, lag er langs mij een meisje die zo ziek was en niks binnen kon houden.
    Ze was helemaal uitgedroogd.En ze was nog maar 7 weken zwanger..dus ze had nog even te gaan.

12. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Meis ik was ook helemaal niet misselijk. Dat hoeft ook zeker niet hoor ;)
    Ik had alleen heel erg zere boobs.. En dat blijft wel een beetje, niet zo erg meer als in het begin gelukkig :)

13. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Dat is niet waar. (Andersom wel, bij misselijkheid is de kans op een miskraam kleiner.) Maak je daar dus geen zorgen over.
    Ongesteldheidsgevoel is een goed teken, daar heb ik 9 maanden last van gehad. ;)

14. KleinWondertje

KleinWondertje Niet meer actief

Ik was ook de eerste weken niet misselijk en juichde bijna te vroeg. Ik was 8 weken en 2 dagen zwanger toen ik voor het eerst naar de VK ging en die ochtend.... je raad het al. Ik ben nu 16 weken en heb er helaas nog steeds last van.
    Kortom, geen pijl op te trekken. Geniet ervan zolang je niet misselijk bent en wordt je het toch nog, dan ook proberen te blijven genieten ;)

15. Butterfly27

20 jan 2009
    39
    0
    0
    Ik ben de afgelopen 2 weken alleen maar misselijk geweest..Echt geen pretje! Werd er gek van en het belemmerde mij in alles..bleef gewoon thuis daardoor.
    Sinds afgelopen weekend is het iets minder..nu komt het met vlagen opzetten...Dus ik zou zeggen geniet ervan dat je NIET misselijk bent..

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    lekker van genieten hoor, heb zelf ook geen last ervan ook bij eerste niet. en die zwacgersachapstest die zegt echt niet zomaar zwanger hoor. net als je zere borste nen de ongikrampjes.

17. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Lekker toch! Ik zou me geen zorgen maken. Ik was met 8 weken ook niet misselijk. Rond 9/10 weken kwam dat opzetten, maar dat komt bij mij door mijn maag. Ik heb daar erg veel last van en dan krijg je ook een misselijkheidsgevoel. Het kan nog komen hoor!

18. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik was alleen bij het tandenpoetsen vaak misselijk, verder eigenlijk niet hoor. Maak je geen zorgen en geniet lekker van je zwangerschap!

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dank voor alle opbeurende woorden! Ik ben blij te lezen dat er meer dames zijn die dus niet misselijk zijn, soms denk je gewoon dat er iets mis.
    Om mezelf gerust te stellen net nog een laatste test gedaan, en het kruis spatte binnen 2 seconden van het scherm af. Zie album.
    Ik moet maar eens ophouden met twijfelen, en gaan genieten! (Nu doe ik dat ook wel hoor, maar soms slaat de twijfel toe).

20. Dejah

Dejah Lid

23 feb 2009
    51
    1
    0
    Beveiligingsbeambte
    Den Haag
    Gefeliciteerd!

Heerlijk toch dat je niet misselijk bent.
    Bij mijn eerste 4 jaar geleden ben ik helemaal niet misselijk geweest maar dat is nu totaal anders. Helaas kan ik daardoor nog niet echt genieten, hopelijk ben ik snel van die misselijkheid af.
    Geniet van je zwangerschap!

Deel Deze Pagina