Ik heb een €50 kadobon gekregen van bol.com. Wat zouden jullie voor jezelf bestellen. Niet voor de rest vh gezin, die hebben al enorm veel gekregen deze maand. Echt iets, voor jezelf.
Slowcooker Massageapparaat (soort band die je in je nek of schouders of rug legt, heel fijn) Mooie tas
Een mooie, nieuwe jurk. Nieuwe schoenen/laarzen. Misschien een mooi beeld of goed boek? Nieuwe föhn, keukenapparatuur, bakspullen, teken- of knutselgerei als je daar van houdt?
Een daglichtlamp, een nieuwe diamond painting, een soupmaker, een mooie sjaal van Knit factory, nieuwe boeken om te lezen. Ik heb een enorm verlanglijstje bij Bol
Rituals pas gekregen Bak kookspullen is niet aan mij besteed (aangebrand en niet gaar) Boeken, geen tijd en geen concentratie voor Kleding, uh ik heb zelf een kledingzaak Ik ben niet moeilijk hoor. Maar ik geloof dat ik niets meer te wensen heb, vrees ik. Hoeveel pagina’s heeft bol.com?
Gewoon even bewaren voor als je wel een keer iets leuks ziet? Je kan zo veel kopen op bol.com dat je het er dan vast kan halen .
Haha je kan daar letterlijk alles bestellen.. Ik persoonlijk zou gaan voor een nieuw hoofdkussen, een mooi dekbedovertrek, of geurkaarsen van Blomus.. boeken, iets voor in huis.. Wat zijn je interesses verder?
Even teruggekeken naar wat ik het afgelopen jaar heb besteld bij bol...niet bepaald cadeautjes voor jezelf te noemen: Schoonmaakmiddel, dagcrème, zonnebrand, powerbank, strijkijzer en speelgoed Ik zou de bon bewaren en gebruiken tot je wat nodig hebt of weet wat je wil.
Tja, daar vraag je me wat. Een paar dagen naar Barcelona zit er ff niet in. Of naar balletvoorstellingen of musicals. (Ook niet te bestellen bij bol.com) Huis, op wat schilderwerk en kleine klusjes is het binnen klaar. Misschien maar bewaren tot de lente. Ik heb nog een groot dakterras wat nog helemaal gedaan moet worden. Echt alles nog, van vloer tot hek tot inrichting.
Ietsje duurder dan 50 euro, maar ik heb mezelf net een startersset van pink Gellac kado gedaan en ik ben daar nu al heel erg blij mee! Maar ik anders binnen een uur al beschadigingen aan mn nagellak heb zit het er nu al meer dan 24 uur perfect op.