Hier naast vlees altijd: -stokbrood -ui -champignons -paprika -tauge -eitjes om te bakken -aardappelblokjes -spekjes -pannenkoekbeslag -vruchtjes uit blik (gewoon voor erbij) -mini kaassoufles Die laatste doen we al jaren en is zeker bij kinderen een groot succes! Ohja verder natuurlijk nog sausjes, komkommer, tomaat en kruidenboter. Je zou ook nog shoarmavlees kunnen bakken en dan mini shoarmabroodjes erbij. Je kan het zo uitgebreid doen als je wil
Varkenshaasje bakken en daarna nog even in het pannetje brie en pijnboompitjes erop laten smelten. Hmmmmmm Als er ook biefstuk is, wat lente-uitjes meebakken en champignons en dan een scheutje teriyakisaus erbij. Ook zo lekker.
Hier altijd salade, komkommer, cherry tomaatjes, olijven en voor op de plaat champignons, paprika, en meestal ook maiskolven om op de bakplaat te leggen. Verder altijd aardappelkroketjes voor de kinderen en stokbrood met sausjes en kruidenboter, kruidenkaas enzo.
Haha wij deden het alleen met ons eigen gezin maar alsnog herinner ik me vooral het gedoe! Reden voor mij om er vooral niet aan te beginnen. Mijn moeder had ons ooit een gourmetstel gegeven maar heb die al snel weer aan een vriendin gegeven toen.