Deze testen zijn allebei vanmorgen met dezelfde urine gedaan. Zat hooguit 5 minuten tussen. De early is gevoeliger, maar geeft een veel lichter tweede streepje dan de express. Meerdere vrouwen die dit gehad hebben? En zou de CB met wekenindicator nu al positief worden?
Ik heb zelf nooit met de predictor getest maar naar wat ik op het forum zie zijn ze qua gevoeligheid nagenoeg hetzelfde. Ik zou nog wel even met de cb wachten, is denk ik nog wel een grensgevalletje wel/niet zwanger. Maar je streepjes zijn duidelijk zichtbaar dus er is zeker iets gaande! Spannend!
Ik testte met de express duidelijk positief op 10dpo , 11 dpo deed ik de cb digital, maar zijn nagenoeg t zelfde qua gevoeligheid
Geen ervaring met de early en expres op dezelfde dag testen, maar ik zie op de express een prima streep! Voorzichtig gefeliciteerd Voor de oploop zou ik morgen er nog een predictor tegen aan gooien, dan zou ik weer voor de express gaan. Al had ik met de kruidvat 2voor5 ook een mooie oploop
Ik had op 11 dpo een streep op beide waar geen verschil in zat. Ik zou je cb pas op nod gebruiken. Zo zonde als die nog niks aan geeft.