Heel vaag lijntje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Fauna, 20 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ik zeg gefeliciteerd !

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik zie een tweede streepje op de kv test, spannend!

3. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Dank jullie voor het meekijken..oe ik vind het nu wel heel spannend, voel mijn hart zelfs nu nog kloppen. Hopelijk blijft het oplopen (DUIM DUIM)

4. foekje

foekje Bekend lid

12 jul 2010
    591
    0
    16
    Oh die spanning is zo erg...Kan het me nog precies voor de geest halen. Ik zie het streepje ook zonder te turen...Ik zeg dus voorzichtig gefeliciteerd :D

5. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ja ik zie zeker een lijntje en hij lijkt ook roze :D

6. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik zie 'm ook op je kv test! :) Spannend!

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ik zie een streepje! Spannend..over twee dagen nog eens een testje doen!

8. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Vanmorgen is mijn temperatuur gedaald dus zal vandaag wel ongesteld worden, bah had echt goede hoop dit keer.

9. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Een dikke knuffel als je inderdaad ongesteld word vandaag.

10. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

O dat klinkt niet goed :(

Even een vraagje aan iedereen die dit leest....ik lees vaak dat je bij vroeg testen een vaagstreepje ziet en later blijkt het toch geen zwangerschap te zijn. Kan dat komen omdat je dan nog te dicht op de eisprong test? Kan je daar een valspositieve test van hebben???:$

11. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    @Joppie, Kan ook een vroege miskraam zijn. Dat je even zwanger bent geweest en de test daarom licht positief is. Daarom wordt vroeg testen ook afgeraden omdat een vroege miskraam best vaak voor schijnt te komen.

12. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Okee...vroeg het me af...Dank je wel

13. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Joppie moet je even op deze site lezen:

hcg hormoon als je zwanger bent

Met de extra gevoelige (20 mlU/mL HCG) zwangerschapstesten kun je vanaf 4 dagen voor je volgende te verwachten menstruatie testen of je zwanger bent. Door deze extra gevoeligheid kan het zwangerschapshormoon hCG al 4 dagen voor je menstruatie of NOD worden opgespoord met de test. Je hebt dus al enkele dagen eerder de zekerheid (meer dan 99%) of je zwanger bent!

Het is van belang op te merken dat het te vroeg testen (meer dan 4 dagen voor de te verwachten menstruatie) valt af te raden. Veel zwangerschappen (60%) eindigen voortijdig. Als je dan toch test met een "ultra gevoelige test" en ongesteld wordt, lijkt het net of je een miskraam hebt gehad (vals positieve uitslag). Toch is dit geen valse of foute uitslag omdat de zwangerschap officieel nog in het 'subklinische' stadium was. De huidige gebruikte term door medici is "biochemische zwangerschap".

Een zeer groot gedeelte van de zwangerschappen wordt door verschillende oorzaken afgebroken in de eerste paar weken na de bevruchting. Het testen eerder dan 4 dagen voor je volgende eerste menstruatie dag levert daarom vaak een teleurstelling op.

14. lovely2be

lovely2be Actief lid

29 sep 2014
    212
    0
    0
    Verzorgende
    Almere
    Ik zie ook een streepje gaat de goede kant op.
    Spannend

15. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Bedankt Mamadoe. Als wij weer zover zijn zal ik eraan denken. Lijkt me heel rot om zo blij te zijn en daarna de teleurstelling!

16. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Hoe gaat t nu TS?

17. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Temp was vanmorgen weer iets gestegen maar had net wat bruin verlies met afvegen dus vrees toch echt dat de menstruatie gaat doorzetten. Heb geen test meer gedaan omdat ik even wil kijken of de menstruatie doorzet.

18. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Temp is nog steeds wel hoger dan normaal tijdens de menstruatie maar verlies helderrood bloed, een vriendin zei dat zij ook bloed had verloren tijdens haar NOD maar wel zwanger was. Dus heb vanmorgen nog een test gedaan op haar advies, zie als ik goed tuur wel een streepje maar denk echt dat het mis is gegaan.
    Zal de test toevoegen ( ook in negatief)

Bijgevoegde bestanden:

19. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Ik zie het ook als ik 1 oog dicht knijp... had inmiddels moeten knallen denk ik.. balen !! Hoeveelste ronde nu ?

20. Fauna

Fauna Bekend lid

22 sep 2011
    661
    34
    28
    Vrouw
    Kantoor
    Omg BoZ
    Zit nu op 12 dpo, dit is ronde 5 (met tempen en ovulatietesten)

Deel Deze Pagina