bruine afscheiding (sorry voor onderwerp)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door apoua, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoua

apoua Lid

10 okt 2006
    50
    0
    0
    Den Haag
    Hey dames,

Zoals jullie kunnen zien ben ik al 4 weken over tijd. Maar sinds vrijdag heb ik last van bruine afscheiding. Vrijdagavond echt heel klein beetje bij het afvegen, en zaterdag middag ook alleen bij het afvegen. Maar in de avond kreeg ik het in mijn inlegkruisje. Ik dacht ik wordt ongesteld maar niet dus. En vanochtend weer bij het afvegen. Wat kan het zijn volgens jullie?

Dus zullen jullie je wel afvragen waarom doe je geen test? Nou die heb ik 2 keer gedaan, eerste toen ik 5 dagen over tijd was en de ander toen ik 8 dagen overtijd was, ze waren allebei negatief. Ben toen na 2 weken naar de huisarts geweest en heb toen een zwangerschapstest in het ziekenhuis moeten doen met urine, maar die was weer negatief. Als ik over 2 weken nog niet ONG zou worden moest ik terug. Ik moet dus as dinsdag weer terug. Dit is een klein stukje verleden van wat er momenteel aan de hand is.

Ik zou dus graag willen weten wat die bruine afscheiding is. Ik voel wel gerommel in mn buik. En 2 weken geleden had ik menstruatie klachten gehad maar werd niet ONG. Echt heel vreemd allemaal

2. apoua

apoua Lid

10 okt 2006
    50
    0
    0
    Den Haag
    Niemand die er meer van weet?

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    weet het even niet meer hoor, maar ben je net van de pil af?

4. apoua

apoua Lid

10 okt 2006
    50
    0
    0
    Den Haag
    Neej al 6 maanden, en heb altijd een regelmatige cucles gehad ik werd altijd rond je 1e van de maand ongi.

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    en nu ineens 30 dagen overtijd? bizar. Misschien nog eens een test er tegen aan gooien en de dokter bellen?

6. apoua

apoua Lid

10 okt 2006
    50
    0
    0
    Den Haag
    ja denk dat ik idd morgen de dokter ga bellen, ik lees hier dat bij sommige vrouwen geen HCG in de urine komt, klopt dat?

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dat durf ik niet te zeggen!

8. apoua

apoua Lid

10 okt 2006