Volgens mij is een streep gewoon een streep! (of het moet een voorgedrukt streepje zijn). Heb je al geprobeerd om digitaal met CB te testen? Liefs, Tijgetje
nee dat nog niet me zus het die test ook gezien en zag het streepje ook. ze zei van het kan ook een doorgedrukte streep zijn zoals jij zei tijgetje. en ik doe vanaf vandaag geen testen meer het is te duur als ik toch zwanger ben dan word me buik wel vanzelf dik groetjes annegie
ik teste ook 2 keer licht streepje je kon het bijna niet zien. Had doen een DA test gekocht. Was beter te zien. test kost 6 euro
Hey, Wat jij hebt is waar de meeste van ons last van hebben..... al die onzekerheid wel of geen streep. En je wil zo graag.... ik begrijp dan ook helemaal. succes meis ik hoop op goed nieuws liefs sancho Toen ik bij de dokter een test liet doen moest ik wachten in de wachtkamer de dokter hielp tussendoor nog iemand . ik moest 20 minuten wachten en toen werd de test pas bekeken........ het gaaat er gewoon om dat als er binnen ongeveer 10 minuten GEEN streep staat je niet uren later weer moet kijken.
de eerste keer dat ik zwanger was, had ik eigenlijk geen benul. Ik deed de test omdat mijn borsten er zo raar uitzagen, althans mijn tepels ( ik was ook wel overtijd maar door de drukke periode geen acht op geslagen) Ik heb even gewacht maar zag niks, testje weggelegd en naar 10-15min weer gekeken. Ja hoor een streep. Bij de Huisartslaten herhalen en was idd zwanger, kijk in mijn album voor het resultaat! Het is dus niet altijd waar dat de test na 10 min niet betrouwbaar is!
@apoua: de huisartsen waar ik werk moet je de zwangerschapstesten gewoon betalen (11.50) dus je kunt zelf wel goedkoper testen. Ook de testen bij de huisarts zijn net zo betrouwbaar als thuis. Maar als er een streep staat: streep=streep=zwanger !
je betaald de zwangerschapstest bij de huisarts alleen zelf als je niet zwanger bent, als je zwanger blijkt krijg je het van je verzekering terug. Althans dat was een paar jaar terug zo.
Ik was vorige week ook naar huisarts en moest toen een urine test in het ziekenhuis laten doen, en ik moest de dokter dan in de middag terug bellen dan kon hij weer naar ziekenhuis bellen voor uitslag. Ik heb toen niks moeten betalen.
tsja, ik had al 2x thuis negatief getest. Maar was toen 2 of 2.5 weken overtijd. Toen ben ik maar naar huisarts gegaan. En ja hoor weer negatief. Dokter zei als ik na 2 weken nog niet ongesteld wordt moet ik weer terug. Dus als ik dinsdag nog niet ongesteld wordt moet ik weer terug. Ik word er helemaal gek van!
neej, al 6 maanden. En ik werd elke maand op tijd on. Daarom begrijp ik er niks van. Ik ging vanmiddag naat toilet een veegde bruin afscheiding (sorry voor details), dus ik d8 ik wordt wel zo gewoon ongesteld. Maar nog steeds niks. Ik voel ook geen menstruatieklachten ofso.
pffffff gister een migraine aanval gekregen, ik dacht meteen nu komen me eraan want dat heb ik altijd de eerste dag dat me duvels komen. maar nog steeds niks en me oren ook daar zit al een paar dagen een soort van druk in en piepen af en toe. groetjes annegie
hehe me zijn geariveerd. pfff maar wel met heel veel pijn heb ik normaal nooit af en toe moet ik het wat weg puffen. en het is net of een kraan beneden open staan groetjes annegie