Kan het verschillen??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dedee, 14 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Alles wat moet, weinig wat mag, en .. eten! Vooral
    Hoi iedereen,

'k Heb eens een gekke vraag..
    Kan het zijn dat je bij je 'eerste' zwangerschap 5 dagen voor je NOD positief test en bij de 'tweede' pas veel later? Verschilt het HCG zo fel tussen verschillende vruchtjes, of zou de NOD-datum dan misschien fout zijn uitgeteld? Of ..? ;)

Groetjessss!

2. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ja het kan totaal verschillen.

Bij mijn eerste teste ik 4 dagen voor NOD best wel dikke streep.

Nu test ik al vanaf 4 dagen voor NOD lichtere strepen en ik heb veel minder symptomen. Maakt mij heel onzeker doordat de eerste keer zo anders was.

3. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Maar het was wel positief?

'k Ben van plan morgen even te testen. Maar omdat 'k niet 100% zeker weet wanneer m'n NOD is, ben 'k maar bang voor een enorm witter dan witte test..

Zo'n teleurstelling er nog eens bovenop, vind 'k precies maar een enge gedachte ;)

& symptoomgewijs minder ervaren? Dat hoor je ook vaker, niet?
    'k Weet dat 'k hetzelfde misselijke en knagende gevoel heb in m'n maag. Maar is het zwangerschap of misschien gewoon een beginnende griep?

Onzekerheid is toch iets irritant he :p

4. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Tot nu toe is het positief gebleven morgen verwacht ik mijn NOD en dan zal ik weer testen. Enige symptomen die ik nu heb veel honger en veel moe

5. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Spannend! Zou 'k al een kleine proficiat durven zeggen? :D

Zelf heb 'k niet durven testen, er knaagt iets in m'n rug.. Zouden het de duivels zijn? Beter nog een dagje wachten..

6. Engeltj

Engeltj Bekend lid

9 mei 2012
    764
    0
    0
    Assistent drogist '13
    Dedee, dat vroeg ik mij dus eigenlijk ook af. Bij mijn eerste zwangerschap testen ik pos 3 dagen voor nod.
    en nu weer geprobeerd, negatief en vanmorgen nog eens geprobeerd 1 dag voor nod zie een schaduwlijntje.
    Dus ja wat word het haha

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    dit keer eigenlijk gelijk. maar wist ook zeker wanneer mijn ei was :) als je dat niet zeker weet kan dat idd erg variëren (of je eitjes kunnen op andere dagen innestelen natuurlijk ;) )

8. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    @Engeltj: Het is lastig he?! 'k Vind het vooral stress omdat 'k niet 100% zeker weet wanneer dat eitje nu sprong. Aan het slijm te zien kan 'k het ongeveer wel raden, al kwam er 3 dagen na m'n 'vruchtbaar slijm'- periode, opnieuw draden plakkerig slijm piepen. Dus, wanneer testen?
    Best maar wat uitstelgedrag vertonen, denk 'k dan maar ;)

@Beckje: Dank je voor je antwoord. 'k Ben stiekem een beetje jaloers op je mooie streepje :D Langs de andere kant heb 'k dan weer de enorme bibber, want het kan dan ook wel weer mislopen he.. Ach wat, uitstellen maar ;)

9. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hopelijk heb je ook snel zo'n mooi streepje :D moet goedkomen!

10. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Bij de eerste 5 zwangerschappen testte ik op 10dpo altijd al een licht streepje. Bij de laatste op 12 dpo pas.

11. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Jullie laten me zweten! :D
    'k Zou bijna durven testen. Bij velen lees je dus dat als ze voordien posi testte, het erna ook vrij snel duidelijk bleek. De vraag natuurlijk: gaat dat hier ook zijn? En zo niet, ben 'k dan vrij zeker dat 'k geen beebje heb zitten?

Aaah! Die onzekerheid ;)

Deel Deze Pagina