hallo dames.. Ik heb 20 juni mijn laatste menstruatie gehad.. en in mijn vruchtbare periode.. heb ik veel meer zin dan normaal (niet te stoppen haha) en de avond van 6 juli heb ik mijn eisprong gevoeld... ik moest dus morgen pas ongesteld worden maar ik werd dit vorige week zondag al.. heel licht bloedverlies en geen buikpijn.. terwijl ik normaal zelfs met pil nog aleve moet pakken omdat ik het dan niet uit hou.. maandag ook maar alleen bloeding bij het afvegen.. (lichtroze) en dinsdag zette het door met gewoon rood bloed.. nu was het vrijdag alweer voorbij.. ik vind het echt zo raar en weet niet echt wat ik ervan moet denken.. hoe denken jullie erover als jullie dit zo lezen?
Ik heb afgelopen maart en april hetzelfde gehad. Ineens had ik 5 dagen na ei al licht bloed verlies bij afvegen. En werd daarna ietsjes meer maar bleef bruinig. Ik hoopte op een innesteling maar het bleek toch iets van een menstruatie te zijn. Toen in april had ik weer hetzelfde op 16 april. Nu ineens sinds dien al niet meer ongesteld geweest. Terwijl ik al 10 maanden van de pil af ben. mijn onderstaande rijtje klopt niet helemaal meer. Het kan dus menstruatie zijn die vroeger op je ei volgt. Niet echt ideaal maat klinkt niet alsof je dat altijd zo hebt?
Bedankt voor je reactie... nee dat heb ik eigenlijk nooit... normaal altijd hele lange cyclussen.. die ook wel echt konden oplopen naar 42 dagen.. dus toen ik mijn ei had gevoeld en dat uitkwam op 30 dagen.. dacht ik ja prima is normaal voor mij! Maar 24 is voor mij geheel nieuw inderdaad haha.. ik ga er ook gewoon vanuit dat het een menstruatie is geweest.. hihi
Lastig he al dat gedoe met je lijf, al die twijfels enzo. ik ben toevallig vandaag na 95 dagen eindelijk ongesteld geworden. tenminste.. ik denk dat het menstruatie is.. maar t is hier ook weer zo weinig en bruinig dat het zelfs nog een innestelingsbloeding kan zijn. Maarja laatste keren had ik ook weinig en hoopte ik daar ook op en waren de tests ook omo wit. Dus ga er maar vanuit dat het weer een korte lichte menstruatie is. Ik hoop dat ik nu weer kortere cyclussen krijg hoor.. meer kans. Ik ben toevallig net een week bezig met het slikken van teunisbloemolie. dit zou moeten helpen je cyclus wat regelmatiger te maken.. wie weet is dat voor jou ook een uitkomst?