Hey! Ik heb hier 2 weken geleden (23 juni) ook al eens een foto gepost van een zwangerschapstest met een heel licht streepje. De dag erna was het nóg lichter en de dag daarna blanco. Ok heb er mij dus bij neer gelegd dat het niets zou worden. Ondertussen echter nog geen menstruatie... Gezien ik enorm ongeduldig ben, zou ik nu het liefst mijn menstruatie krijgen en starten aan een nieuwe ronde. Af en toe heb ik last van steekjes thv mijn onderbuik, misselijkheid en gevoelige borsten. Ik weet het aan PMS, maar het komt dus nt door. Ik heb nu de 'drang' om ng eens te testen. Wat zouden jullie doen? Ik weet het nt meer zo goed...
Ik zeg testen .. Mocht je test negatief zijn en je denkt misschien toch zwanger te wezen even een afspraak maken bij de huisarts voor misschien een bloedtest
Het zou kunnen dat de test op je eisprong/lh hormoon heeft gereageerd (omdat hij weer blanco werd). Stel dat je ei op 24 juni was dan zit je nu op 8 dpo en is het nog te vroeg om te testen.
Ik wist niet dat een zwangerschapstest ook reageert op lh. Dat zou dan idd een logische verklaring zijn! Dan wacht ik gewoon nog even af.
Het kan, maar het hoeft niet, testen kan nooit kwaad. Ik zou gewoon nu elke week even een testje doen tot aan je menstruatie...
Daar zijn vooral de Kruidvat 2 voor 5 euro testen goed in. Al meerdere vrouwen hier hebben dat bewezen. HCG bestaat namelijk deels ook uit LH.
Vanmorgen, op vraag van mijn man, nog maar eens getest voor de zekerheid. Deze keer cb digital genomen om geen gedoe te hebben met vage streepjes... bleek negatief. Ik blijf dus wachten op mijn ms.
Je zit nu op 10 dpo waarschijnlijk en dan kan het dus nog een vals negatieve test zijn. Ik zou over 2 dagen nog een test doen.
Denk eerder een duitse test. Ik had zo'n zelfde test met een + in het rondjen. Destijds in Duitsland gekocht.
Deze zijn volgens mij minder gevoelig dan die met indicator. Het kan nog! Edit: ik zie nu dat het met indicator is.. Kan het nog steeds... Ik zou de hoop nog niet meteen opgeven hoor!
Ik heb ook 27 juni licht positief getest met kruidvat testen,tot op heden nog geen menstruatie en daarna allemaal witte testen gehad..dus ik denk dat hij bij mij ook op m'n eisprong heeft getest. Ik test zondag weer,dan zou mijn eventuele ei 2 weken geleden zijn.. Ik ben benieuwd hoe het ook bij jou gaat aflopen!
Dag Isabella! Ik heb nu sinds gisteren mijn ms. Enerzijds teleurgesteld maar anderzijds blij dat ik nu eindelijk weet hoe het zit. Nu kunnen we (weer!) een nieuwe kans wagen. Hopelijk bij jou ook snel duidelijkheid!