Tweestrijd: testen of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door KiDi, 1 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KiDi

KiDi Lid

3 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey! Ik heb hier 2 weken geleden (23 juni) ook al eens een foto gepost van een zwangerschapstest met een heel licht streepje. De dag erna was het nóg lichter en de dag daarna blanco. Ok heb er mij dus bij neer gelegd dat het niets zou worden. Ondertussen echter nog geen menstruatie... Gezien ik enorm ongeduldig ben, zou ik nu het liefst mijn menstruatie krijgen en starten aan een nieuwe ronde. Af en toe heb ik last van steekjes thv mijn onderbuik, misselijkheid en gevoelige borsten. Ik weet het aan PMS, maar het komt dus nt door. Ik heb nu de 'drang' om ng eens te testen. Wat zouden jullie doen? Ik weet het nt meer zo goed...

2. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Ik zeg testen .. Mocht je test negatief zijn en je denkt misschien toch zwanger te wezen even een afspraak maken bij de huisarts voor misschien een bloedtest :)

3. Onzeker82

Onzeker82 Niet meer actief

Doen waar jij je goed bij voelt,jezelf zo druk erom maken is ook niet fijn lijkt me.
    Succes:)

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Het zou kunnen dat de test op je eisprong/lh hormoon heeft gereageerd (omdat hij weer blanco werd).

Stel dat je ei op 24 juni was dan zit je nu op 8 dpo en is het nog te vroeg om te testen.

5. KiDi

KiDi Lid

3 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wist niet dat een zwangerschapstest ook reageert op lh. Dat zou dan idd een logische verklaring zijn! Dan wacht ik gewoon nog even af.

6. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Het kan, maar het hoeft niet, testen kan nooit kwaad. Ik zou gewoon nu elke week even een testje doen tot aan je menstruatie...

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Daar zijn vooral de Kruidvat 2 voor 5 euro testen goed in. Al meerdere vrouwen hier hebben dat bewezen. HCG bestaat namelijk deels ook uit LH.

8. KiDi

KiDi Lid

3 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen, op vraag van mijn man, nog maar eens getest voor de zekerheid. Deze keer cb digital genomen om geen gedoe te hebben met vage streepjes... bleek negatief. Ik blijf dus wachten op mijn ms.

Bijgevoegde bestanden:

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Je zit nu op 10 dpo waarschijnlijk en dan kan het dus nog een vals negatieve test zijn. Ik zou over 2 dagen nog een test doen.

10. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    wat een aparte cb test...of zijn ze veranderd?

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ja zo ken ik ze ook niet

12. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Is het geen error/kapotte test

13. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Denk eerder een duitse test. Ik had zo'n zelfde test met een + in het rondjen. Destijds in Duitsland gekocht.

14. KiDi

KiDi Lid

3 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nochtans gewoon in het kruidvat gekocht. Staat op de verpakking dat dit negatief is...

Bijgevoegde bestanden:

15. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Deze zijn volgens mij minder gevoelig dan die met indicator. Het kan nog!
    Edit: ik zie nu dat het met indicator is.. Kan het nog steeds... Ik zou de hoop nog niet meteen opgeven hoor!

16. Isabellaxxxx

28 jun 2015
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook 27 juni licht positief getest met kruidvat testen,tot op heden nog geen menstruatie en daarna allemaal witte testen gehad..dus ik denk dat hij bij mij ook op m'n eisprong heeft getest.
    Ik test zondag weer,dan zou mijn eventuele ei 2 weken geleden zijn..
    Ik ben benieuwd hoe het ook bij jou gaat aflopen!

17. KiDi

KiDi Lid

3 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Isabella!

Ik heb nu sinds gisteren mijn ms. Enerzijds teleurgesteld maar anderzijds blij dat ik nu eindelijk weet hoe het zit. Nu kunnen we (weer!) een nieuwe kans wagen.

Hopelijk bij jou ook snel duidelijkheid!

Deel Deze Pagina