Hallo dames, ik heb een vraagje.. zoonlief is hier alweer bijna 3 1/2 jaar oud.. maar toch is hij overdag nog zo moe dat hij eigenlijk met regelmaat elke middag nog naar bed gaat... en dan niet voor een half uur maar 1 1/2 uur a 2 uur.. dan haal ik hem er echt uit... ook in de avonden gaat hij tussen 7 en half 8 echt naar bed en slaapt nog steeds tot uurtje of 8... tuurlijk blijft hij wel eens langer op.. maar dan slaapt hij als hij later naar bed gaat alsnog het klokje rond... zijn er hier nog meer kinders die dat doen... ik hoor graag van jullie..... groetjes joanita
kennisje van me dr dochter had het met 4 jaar nog, die bleef soms dan thuis van school. wij waren er vrij vlot van af , met 2 jaar sliep ze smiddags al niet meer.
Nee helaas niet, maar geniet ervan, zou ik zeggen! Hier was t middagslaapje vanaf 1,5 al geregeld problematisch en vanaf 2 slaapt ze helemaal nooit meer (sporadisch een kwartier in de auto).
heerlijk! geniet er van haha! ech hij heeft het nodig mooi zo laten en je handen dicht knijpen met zo'n goede slaper
Zoontje hier van bijna 3 die slaapt gemiddeld 2,5 uur elke middag. En dan inderdaad nog van 20.30 tot 7.00 ongeveer. Geen zorgen over maken, je hebt een kindje dat veel slaap nodig heeft. Laat hem maar lekker zijn dutjes doen, dan voelt hij zich het lekkerst. En he, jij hebt je handen even vrij. Ben zelf ook iemand die veel slaap nodig heeft. Ga dan vaak als zoontje naar bed gaat ´s middags ook nog even een dutje doen. Heerlijk toch!
Ja hoor, hier nog een slaapkoppie, ongeveer even oud als jouw zoon Ze slaapt 's middags nog 2 uur, daarna maak ik haar wakker en 's avonds gaat ze tussen 1900 en 1930 naar bed en dan slaapt ze meestal tot 7.30 Heeft ze van dr mama Ik hoop dat ze t nog even volhoudt tot een paar weken na mn bevalling
Ja hoor, hier wordt nog zo'n 2-3 x per week een lang middagdutje gedaan. Vandaag is hij om 13.00 uur gaan slapen en doet dat nu nog steeds. Hij gaat dan straks weer gewoon rond 19.00-19.30 naar bed. Geen probleem.