Hallo dames Ik ben nu bijna 37 weken zwanger en moet echt onwijs vaak naar de wc om te poepen (sorry) maar na dat ik op de wc ben geweest, krijg ik onwijs last van me rug/onderbuik maar trekt naar 15 min weer weg. Dit was vandaag al 6x of zo. Heeft iemand hier ook last van. Is dit een teken. Heb regelmatig last van harde buiken. En de kleine is voorledig ingedaald. Groetjes en bedankt
Het kan het begin zijn, maar helaas ook gewoon voorwerk. Ik denk dat ik een week/anderhalve week voorafgaand aan de bevalling ook steeds naar de wc moest. Ik ben uiteindelijk bevallen met 40.6. Succes!
Nee was bij mij niet het begin. Begon bij mij ook rond de 36 weken maar met 40 weken zat ik nog potdicht.
Heb ik ook gehad maar helaas 3x toe vals alarm. Ook moest ik vanaf die tijd elke ochtend een grote boodschap doen. Dus mijn lichaam was echt goed aan het legen. Tot 2 dagen voor de bevalling. Toen stopte het Niet gepoept tijdens de bevalling gelukkig......
Had ik ook 2 weken geleden maar wacht nu nog steeds. Het zou kunnen maar helaas is het bij iedere bevalling anders Succes
Hahah, ik moet zo lachen om dit topic. Ik weet eigenlijk niet of ik dat ook heb gehad, maar toevallig moest ik vanmorgen ook heel nodig en er kwam nogal wat uit. terwijl ik normaal moeite moet doen. Ik heb beide keren tijdens mijn bevalling wel gepoept haha, ik voelde het al aankomen en zei van te voren al sorry hoor! vreselijk, maar ja niets aan te doen. Zal er eens op letten of dit bij mij ook een teken is