Ik heb even vraagje aan je ik denk dat deze vraag heel vaak voorbij komt maar ik zit toch met het volgende lucas is nu 2 en halve week oud en mijn vraag is hoeveel moeten ze dan drinken hij zit nu op gemiddeld 80 a 100 ml per keer soms drinkt ie 120 leeg hoeveel moet ie nu drinken of ligt het aan hem zelf wat ie wilt groetjes jolanda
ja ik geef fv lucas was bij de geboorte 2205 gram en nu weegt ie 2700 gram hij krijgt 8 voedingen per dag van ongeveer 80 a 100 ml groetjes jolanda
vanavond om zeven uur heeft ie een fles van 120 gedronken en hij slaapt nu nog terwijl hij om tien uur weer een fles zou moeten krijgen kan ik hem door laten slapen tot ie zelf komt of moet ik hem waker maken voor die fles we willen namelijk van 8 na 7 voedingen dus de drie uur voeding er uit halen kan dat zo maar of moet dat in overleg met het cb
vandaag heeft lucas steeds zijn voeding uitgespugt en als ik hem uit zijn bedje haal is heel zijn rompertje nat niet van de voeding maar omdat hij zweet is dat normaal ik heb hem getempt vandaag en dat is 37.1 dus geen koorts weet jij mischien wat er aan de hand is ik heb hem om half negen 60 cc gegeven en een half uurtje later 30 en ook dat heeft ie er uit gespugt groetjes jolanda
Als hij blijft spugen even met een deskundige contacten. Het zweten kan ik niet verklaren, maar het hoort niet. Ilja