Ik schrok me daarstraks rot! Ik zag bij het afvegen vies slijm op het wcpapier zitten en het was echt een grote klodder slijm. (sorry) En daarna kreeg ik ook last van buikpijn waardoor ik amper gegeten heb. Ik had volgens mijn gevoel mijn eisprong op 19/20 oktober want toen had ik ook van dat slijm maar niet zo veel als nu. Ik zit vandaag op dag 33 van mijn cyclus en ik ben vorige maand tijdelijk gestopt met de pil.. Wat kan dat slijm betekenen? Dat mijn menstruatie eraan komt? Ik heb dit echt nog nooit voor mijn menstruatie gehad.. Of kan het toch mijn eisprong zijn? Het lijkt me sterk dat ik in mijn vruchtbare dagen zit want mijn baarmoeder zit erg laag..
Had je ervoor ook sex gehad? Dan kan het daar nog van komen. Zo niet, dan zou het van een eisprong kunnen komen idd. Dan zou je maandag kunnen testen als je dan nog niet ongesteld bent geworden.
Ik heb gisteren voor het laatst sex gehad en het lijkt me sterk dat het daar van kwam omdat we het toen met condoom hadden gedaan. Het zal dus waarschijnlijk mijn eisprong zijn! Bedankt voor je reactie.
oké dan. Maar i.i.g. heb je "doorzichtig/waterig" rekbaar slijm in je vruchtbare dagen. Maar ik had trouwens ook in me 1e cyclus na de pil veel afscheiding op verschillende dagen in me cyclus, werd op dag 35 ongesteld. Ik was/ben wel heel erg aan het ontpillen dus weet niet of bij jou hetzelfde geval is.
Ja het was echt doorzichtig snot zeg maar. Echt vies. Het was ook heeel licht bruin, maar dat kon je amper zien. Dit had ik de 20ste ook maar veel minder.. Daarom dacht ik dat ik rond de 20ste mijn eisprong had. Want ik kreeg ook buikpijn rond die tijd.. Maar dat kan dus van het ontpillen zijn. Stomme pil ook.
Ik heb vandaag nog eens gekeken maar vandaag heb ik helemaal geen rekbaar slijm. Het is nu echt helemaal wit en plakkerig. (sorry)
Ja vervelend he, dat het allemaal zo vies klinkt ?! Ik zal je vertellen dat ik dat ook heb, ik had ook ineens na mijn bruinverlies zo'n hele dikke klodder. Ook nog nooit eerder gehad en sindsdien (vanaf de 23e/24e ongeveer) heb ik veel buikpijn en steekjes, maar nog geen ongi. Misschien is je lichaam zijn "normale weg" even aan het vinden na je pilgebruik en komt het daardoor dat het even anders is dan anders. Als we dit toch allemaal wisten dan zou dat toch een hoop verwarring schelen !