Leuke manier om te vertellen dat je zwanger bent

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Arja, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Hoi allemaal,

Aanstaande zaterdag komen onze (schoon)ouders bij ons eten en nu dacht ik dat het wel leuk zou zijn om op een beetje gekke manier te vertellen dat we een kindje krijgen. Ik dacht zelf om als voorgerecht zure bommen met slagroom te serveren en als het kwartje dan niet valt het te garneren met roze en blauwe muisjes (dit gaan we natuurlijk niet echt opeten). Heeft iemand anders nog leuke ideeën?

2. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    ik heb mijn ouders en schoonouders een speen gegeven. Ze begrepen de hint meteen en begonnen meteen te huilen. Heel ontroerend.
    Veel plezier met vertellen

3. nathascha

nathascha Actief lid

19 mei 2007
    218
    0
    0
    je kan tegenwoordig ook zo'n buikband laten maken met je eigen tekst! in alle maten ook heel leuk om gewoon aan te doen!
    xxx nathascha

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    serveer het drinken in zuigflessen

gebruik slabbetjes als servetten

doe een speen in een glas champagne...

5. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    zie album. Soesje in de witte chocolade dopen en door de muisjes halen.
    Dit uitgedeeld op mn werk, was een succes.

Vind de zure bommen wel een giller trouwens!

6. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    @devilschase: dat is een leuk idee zeg, dat champagne glas met een speen er in!

7. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Wij laten onze dochter het aan de rest v/d familie vertellen ouders enzo weten het al vanwege voorgeschiedenis, maar we doen onze dochter een shirtje aan met erop geschreven, even bedenken nog in welke trant maar iig dat ze grote zus wordt.

8. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hebben een slagroomtaartje gekocht en deze besprenkeld met roze en blauwe muisjes en dan gewoon een stuk geven. Kijken of ze het doorhadden..(duurde even, maar uiteindelijk snapten ze hem :D )

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Heb je daarvoor gewoon een reep witte chocolade gesmolten?
    En moet je dat meteen serveren of kan je dat ook vantevoren maken?

10. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ik heb een taart laten beschrijven met de tekst "opa en oma ik kom eraan". Foto staat in mijn album.

11. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Trouwens erg leuk hoor Xaar

12. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    sorry voor de late reactie

Ik heb bevroren soesjes gehaald. Witte chocolade reep in stukjes gebroken en au-bain marie gesmolten (kan ook in de micro). Soesjes erin gedoopt en toen in een bakje waar ik de muisjes had gemeng gedoopt. Toen op een schaal drogen (in de koelkast of vriezer zetten) Je kan ze daarna eigenlijk vrij snel weer in de vriezer doen in een bak/zak/doosje (Het proces van dopen naar uitharden duurt slechts een paar minuten) en dan zijn ze heeeeeeel lang houdbaar. Zorg dat ze niet ontdooien van te voren/tijdens het dopen. werkt ook makkelijker.

Deel Deze Pagina