Hoi allemaal, Aanstaande zaterdag komen onze (schoon)ouders bij ons eten en nu dacht ik dat het wel leuk zou zijn om op een beetje gekke manier te vertellen dat we een kindje krijgen. Ik dacht zelf om als voorgerecht zure bommen met slagroom te serveren en als het kwartje dan niet valt het te garneren met roze en blauwe muisjes (dit gaan we natuurlijk niet echt opeten). Heeft iemand anders nog leuke ideeën?
ik heb mijn ouders en schoonouders een speen gegeven. Ze begrepen de hint meteen en begonnen meteen te huilen. Heel ontroerend. Veel plezier met vertellen
je kan tegenwoordig ook zo'n buikband laten maken met je eigen tekst! in alle maten ook heel leuk om gewoon aan te doen! xxx nathascha
serveer het drinken in zuigflessen gebruik slabbetjes als servetten doe een speen in een glas champagne...
zie album. Soesje in de witte chocolade dopen en door de muisjes halen. Dit uitgedeeld op mn werk, was een succes. Vind de zure bommen wel een giller trouwens!
Wij laten onze dochter het aan de rest v/d familie vertellen ouders enzo weten het al vanwege voorgeschiedenis, maar we doen onze dochter een shirtje aan met erop geschreven, even bedenken nog in welke trant maar iig dat ze grote zus wordt.
Wij hebben een slagroomtaartje gekocht en deze besprenkeld met roze en blauwe muisjes en dan gewoon een stuk geven. Kijken of ze het doorhadden..(duurde even, maar uiteindelijk snapten ze hem )
Heb je daarvoor gewoon een reep witte chocolade gesmolten? En moet je dat meteen serveren of kan je dat ook vantevoren maken?
sorry voor de late reactie Ik heb bevroren soesjes gehaald. Witte chocolade reep in stukjes gebroken en au-bain marie gesmolten (kan ook in de micro). Soesjes erin gedoopt en toen in een bakje waar ik de muisjes had gemeng gedoopt. Toen op een schaal drogen (in de koelkast of vriezer zetten) Je kan ze daarna eigenlijk vrij snel weer in de vriezer doen in een bak/zak/doosje (Het proces van dopen naar uitharden duurt slechts een paar minuten) en dan zijn ze heeeeeeel lang houdbaar. Zorg dat ze niet ontdooien van te voren/tijdens het dopen. werkt ook makkelijker.