Hoi zojuist gehoord dat Perrysport uitstek van betaling heeft aangevraagd. Nu hebben wij nog voor een flink bedrag aan bonnen liggen. Nog op internet bestellen of zsm maar de winkel rennen?
Ik zou zeggen, zo snel mogelijk naar de winkel rennen nu het nog kan. Misschien loos alarm, maar liever dat dan het bedrag aan bonnen kwijt zijn.
Echt triest, nog 1 van mijn favo winkels voor kleding en wandelspullen. Er blijven zo geen winkels meer over
Morgen idd rennen... Bizar hoe lang deze malaise duurt... Maarja dat krijg je als iedereen alles uit China haalt.
We hebben op internet eea uitgezocht, je kunt dan meteen zien of t in de winkel op voorraad is. We zorgen dat we morgenvroeg meteen op de stoep staan. Wil nu zsm van de bonnen af is toch een flink bedrag.
Juist niet bestellen maar morgen naar de winkel. Net als bj v&d heb ie kans dat er niet meer uitgeleverd wordt. Nu betekend op zn vroegst eind van de week in huis, you never know what happend. Maar als hrt uitstel goedgekeurd wordt dan is niks meer geldig 😱
Triest eigenlijk. V&D weg, Perry Sport nu....al die winkels waar ik vroegah zo vaak kwam. 😟 What's next....de Hema?!
Helaas is dat hoogstwaarschijnlijk, net als de blokker. Nederlandse consument kiest niet meer voor detailhandel, met grote gevolgen voor werkgelegenheid zowel direct als indirect. Wat dadelijk overblijft in onze binnensteden zijn mega goedkope massawinkels zoals action en primark. Maar dat is waar we in Nederland zelf voor kiezen, consumentenbestedingen stijgen nog steeds jaarlijks dus daar ligt het niet aan.
Ja daar lijkt het wel op inderdaad, echt heel jammer. De Nederlandse detailhandel in de uitverkoop gooien...slechte zaak.
Tja in onze stad kwam ik altijd bij v&d en ook bij hema voor kleding enz. Tot onze hema verbouwde en er voor meisjes nog precies 1 kledingrek over is. Dan houdt het wel op he. En zo is het met heel veel winkels bij ons. De c&a in antwerpen bv is echt een paradijs en hier is die om te janken. Je hebt hier echt geen mogelijkheid om fatsoenlijk te winkelen..niet vreemd dat iedereen online gaat. Mijn kids hebben toch echt kleding nodig. Voor mijzelf gaat het nog wel in de stad: lady sting en open 32 en esprit kom ik vaak.
Oh wat jammer. Ik kwam er niet vaak, maar toch wel regelmatig voor sportschoenen. Ik moet bekennen dat ik ook teveel online shop (ook al shop ik in z'n algemeenheid weinig, maar hetgeen ik shop wel vaak online is). I love Hema! ik hoop echt dat die blijft. Die is vlakbij ons, dus bestel ik nooit online. Ik denk dat de stad echt over een jaar of 10 niet meer bestaat. Ja, een aantal giganten en dat is het. Volgende keer dat ik iets nodig heb ga ik naar de winkels. Alles is meegenomen. Wat een ellende voor ook deze werknemers!