Heel vaak vaginale schimmelinfectie

Discussie in 'De lounge' gestart door bunchy, 11 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Als je event kans op diabetes hebt, dan kan dat ook een boosdoener zijn. Ben je te zwaar, eet/drink je vaak suikerrijke producten en/of komt diabetes in de familie voor zou ik dat eens laten checken.

Verder heel vervelend. Was je handdoeken en ondergoed heet? Anders blijven er ook sporen achter waardoor je jezelf weer besmet.

2. Nijn1977

Nijn1977 Bekend lid

10 nov 2019
    965
    443
    63
    Vrouw
    Ik heb al heel lang last van steeds terugkerende voetschimmel. Alleen onder mijn twee kleine tenen heb ik dan een kloofje dat open is en jeukt. Op een gegeven moment twee keer vaginale schimmel gehad en met die eitjes weer opgelost. Tot dat we naar Turkije gingen, weekje all inclusive met heel veel suiker, elke dag oliebollen met veel suiker, pannenkoeken met veel suiker en ijsjes. Thuis had ik mega veel last van en voetschimmel en vaginale schimmel. Op advies van mijn zus ben ik gestopt met toegevoegde suikers eten, ook andere pindakaas en jam gekocht en verder geen snoep, koek, stroop, etc meer. Alle schimmels weg! Tot ik weer af en toe iets met suiker neem, meteen de voetschimmel weer terug. Daar wordt ik ook echt wel moe van, dus ik begrijp je frustratie.

3. Nijn1977

Nijn1977 Bekend lid

10 nov 2019
    965
    443
    63
    Vrouw
    Welke probiotica slikken jullie? Misschien moet ik dat ook eens proberen voor mijn voetschimmel?

4. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.524
    851
    113
    Ik heb het in het derde trimester van mijn laatste zwangerschap gekregen en het heeft zeker een jaar geduurd van het weg was, ik heb zes maanden fluconazal geslikt en zelfs dat moest ik blijven slikken anders kwam het terug. Opeens was het weg dus ik denk toch dat het bij mij veel met hormonen te maken had.

Deel Deze Pagina