Ik had dus al heel snel na mijn menstruatie vruchtbaar slijm, dus echt eiwit (tmi het liep er echt uit in sliertjes in de wc ) Dit was dus echt al 2 dagen na mijn menstruatie, en ongeveer zaterdag was alles ook echt helemaal droog. Daarom denk ik dus dat mijn ei veel eerder is geweest dan dat hij in een normale 28cyclus is. (Mijn kortsten tot nu toe is 25 dagen en de langste 34) Maar zou ik echt zo vlot al mijn ei hebben gehad?? Dat zou namelijk betekenen dat onze "veilige " vrijpartij vlak na de menstruatie toch niet zo veilig was En nog een vraagje. Ik had dinsdag de 30e helderrood bloedverlies. Daarna 1 dag helemaal geen vloedverlies. En de dag daarna begon mijn menstruatie echt te lopen zeg maar. Maar wanneer is dan de start van de menstruatie
Hi, Heb je ovulatietesten gedaan? Ik heb namelijk ook een keer vruchtbaarslijm gehad na mijn ei. En er zijn ook maanden dat ik het niet heb.. maar is natuurlijk bij iedereen anders! Ik had laatste dezelfde vraag gesteld wanneer je moet beginnen met tellen van de menstruatie, het antwoord dat ik kreeg van meerderen; op het moment dat je echt bloed ziet.
Nee ik ben ook niet van plan zwanger te worden haha. We doen het meestal met condoom op de vruchtbare dagen en daarbuiten voor 't zingen. Maar aangezien dat slijm zo anders was dan anders denk ik dus dat mijn ei heel vroeg is geweest.
Ik vermoed zelf van niet. Ik had ook altijd "vruchtbaar slijm vlak voor en na mijn menstruatie" maar toch echt pas een ei op cd 17
Ik had vaker geen dan wel vruchtbaarslijm.rond mijn ei. Daarom deed ik ook aan de tempmethode. Maar in jouw geval.. als het wel je eisprong was, dan zal je ong 2weken na het vruchtbaarslijm ongesteld gaan worden. Wordt je het niet, dan ff testen. Willen jullie trouwens nooit geen kinderen meer of voorlopig niet meer? Want de methode die jullie gebruiken is zeker niet geschikt met een onregelmatige cyclus en kan dus sneller "fout" gaan.
Op die vraag is geen makkelijk antwoord.. Mijn man zegt nee, nooit geen kinderen meer. Ik wil heel graag nog een kind. Maar mijn man is nog wel heel snel geneigd om onveilige methodes fe gebruiken waarvan hij weeet dat het onveilig is. Het lijkt dus alsof hij niet per se nog een kind wil maar wel open staat voor een "ongelukje" Maar, kort gezegd. We zijn ons beide bewust dat deze methode niet 100% waterdicht is.
Kijken naar het slijm.wil niet altijd wat zeggen. Zeker niet als je dag van tevoren seks hebt gehad. Ik zou zeker voor het zingen de kerk uit laten gaan. Dan zit je wel goed als je verder een beetje op let tenzij het zo moet zijn. Maar 1e keer echt helderrood bloed en wanneer het goed doorzet dan is het dag 1.