wij hebben vandaag een testje gedaan (van de hema) en na 1 minuut stond er een vaag lijntje.. maar wel echt heel vaag. Hij lijkt wel blauw , ik krijg het helaas niet zo goed op de foto, maar het staat in mn album. Zien jullie iets? groetjes
Ja, ik zie ook extreem vaag wel een streepje. Test over een paar dagen nog maar eens, en wie weet! Ik duim voor je .
Ik heb met hema tweemaal toe een vaag blauw lijntje gehad, terwijl ik niet zwanger was. Bij mij was het streepje minder breed dan de controlestreep en verscheen ook behoorlijk laat (rond de 10 minuten). Ik kan de dikte van het streepje bij jou niet zo goed zien op de foto, maar misschien kun je daar naar kijken? En hoe lang duurde het voordat je wat zag?
Ik zie ook wel een vaag streepje.... spannend hoor! Hopelijk knalt bij de volgende test de streep er van af!
ik ben zelf ook een beetje bang dat het een indrooglijntje is, maar ja hij verscheen wel meteen.. het lijntje is wel even breed als de controlestreep. zit niks anders op dan nog even afwachten..spannend
oh sorry had niet gelezen dat het al na één minuut was. En goed dat het streepje even breed is. Klinkt spannend! Ik hoop dat de streep binnenkort een echte knaller gaat worden.
Ik zie ook een vaag streepje hoor! Over een paar dagen nog eens testen en dan is de streep vast veel duidelijker! In mijn album staat ook een hema test met een vaag streepje en ik was echt wel zwanger.
Ik zie ook een heeeeeeeeeeel licht/vaag streepje, lijkt mij geen indrooglijntje hoor, deze zijn volgens mij heel dun en bijna kleurloos. Anders die van het kruidvat proberen, die 2 voor 5 euro, die testen zijn behoorlijk gevoelig
bedankt voor jullie reacties! Ik ga ,als ik nog niet ongesteld ben, woensdag nog een testje doen. Maar zie het somber in want de buikpijn is al begonnen...
Ik ga lekker eigenwijs voor je door duimen . Zwangersschapsbuikpijn lijkt namelijk heel erg op beginnende menstruatiekrampen. Duim duim!
Je houdt ons wel in spanning Spannend morgen en we willen morgen een parchtige foto met positieve test zien!
Ik heb een test gedaan en die was negatief helaas Verder nog steeds niks, wel echt giga buikpijn, moet af en toe even gaan liggen zo erg anders ga ik van mn stokje :S
ahh balen dat hij negatief is zeg maar misschien dat als je over een paar dagen nog niet ongesteld bent je nog een test kan doen? Succes ermee!