weet iemand of je bij het bloedprikken van de 12 weken voor hiv, glucose, enz nuchter moet zijn? Groetjes _________________
Hoeft niet, maar het is beter van wel zei mijn verloskundige. ( ik was ook niet nuchter, ze zei dit later tegen mij ook al had de dokter gezegd dat ik dat niet hoefde te zijn) als je nuchter bent kunnen ze ook kijken naar suiker etc. als je al gegeten hebt is dat zoieso verhoogd.
Ik kwam bij het intake gesprek en ze hebben toen meteen bloed geprikt. Wist niet eens dat ze dat al meteen gingen doen. Heb ook niks gehoort over nuchter zijn ofzo. Was ook smiddags dus...
Je hoeft niet nuchter te zijn. Ik heb even het formulier gecheckt wat ik in moet leveren als ik volgende week bloed laat prikken en daar staat niets op over nuchter zijn (bij sommige andere onderwerpen op het formulier wel) dus ga er vanuit dat het niet hoeft!
ik had ook gegeten. Moet alleen volgende week weer terug omdat ze 11 keer hebben geprikt, maar 2 buisjes konden vullen en die buisjes nu verkloot hebben. Dus moet volgende week weeeer 5 buisjes laten prikken...