Iemand enig idee of de positiebroeken van H&M erg uitlopen? Normaal moet je een skinny altijd iets strakker kopen dan je denkt omdat ze vaak erg uitlopen. Hoe zit dat met de positiebroeken van H&M?
Ik vond ze niet zoveel uitlopen. Zit goed veel stretch in die broeken waardoor ze mooi aangesloten bleven zitten.
Heb mn maatje 42 skinny nog aangekund toen ik mtje 44 aanmocht. Maar dus door de flinke rek er in. Zelfs n mtje 40 zou die nog als skinny kunnen dragen zonder dat ie loslebbert.
Er zit veel stretch in en of ze uitlopen verschild per broek heb ik gemerkt. Ik heb er drie gekocht waarvan er 1 toch wel redelijk uitloopt ten opzichte van de andere. Maar er zit genoeg rek in
Bedankt voor alle reacties! Heb nu online eentje gekocht die al best strak zit. (Wel zoals een skinny hoort) maar ben bang dat ik er misschien niet mn hele zwangerschap in zal passen. Dus zit te twijfelen om een maatje groter te kopen.
Hier een broek bij h&m gekocht bij 11 weken en nu in week 33 zit het nog goed. De buikband zit alleen niet meer zo hoog.
mijnes loopt ook niet uit.. heb nu 42 maar merk dat ik wel naar 44 kan nu, de buikband zit ook wat strak nu maar heb er lang plezier van gehad
Lopen niet uit. Hele zwangerschap dezelfde broeken gedragen ging prima! Idd alleen de band zit dan minder hoog maar vond ik niet storend.