haha ik schrik niet snel voor 15,75 euro ga ik akkoord. kun je me even een pbtje sturen met je gegevens? en bedankt alvast. gr mii
Verkocht: - wit Mexx shirtje; - 1 broekje lila; - blauw/roze gebloemt jurkje; - paars gestreeptje longsleeve; - roze/bruine longsleeve met printje; - roze rokje met pailletten. Al weer een hoop verkocht, maar er is nog veel leuks meiden. Kijk even rustig en laat het maar weten wanneer jullie ergens in geïnteresseerd zijn. Veel liefs Petra
De blauwe broek toch niet meer gereserveerd. Heeft er verder niemand meer interesse? Veel liefs Petra
2 zomerse pakjes waren gereserveerd, maar dit is toch niet doorgegaan. Dus die zijn er ook nog....... Veel liefs Petra
Hierbij ook nog even van de verschillende maten foto's op deze site. Ze zijn niet heel duidelijk maar je kan altijd nog even bij de foto's kijken op Marktplaats daar staan ook nog wat andere producten die hier niet bij staan. Hierbij de link naar al mijn advertenties: Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl Veel liefs Petra
En hierbij volgt maat 68 (diverse foto's): Leuk setje van Duckie Beau. Let ook eens op de elleboogstukjes van het truitje, heel leuk detail.
2 broekjes waarvan het witte broekje van het merk Mexx is en het roze broekje met de voetjes is van het merk Prenatal. Lekker als pyamabroekje of boxbroekje.
Zo en nu een aantal foto's van maat 80. 3 shirtjes met lange mouwen. De witte met opdruk is van Hema, de roze bedrukte is van Name It en de rode longsleeve is van H&M. Alles mag ook gewoon per stuk worden verkocht hoor!!!