We hebben iets te koop staan op mp en er zijn mensen die het willen hebben. Eerst had ik woensdagavond contact met die mensen. Ze vroegen wanneer ze het op konden komen halen. Ik stuurde een mail terug dat het wel kon op donderdagavond en anders vrijdagavond. Niemand gezien hier... Toen ineens zaterdag een mail met excuses dat ze nu pas reageerde maar ze had problemen met hotmail. Tja kan gebeuren natuurlijk. Toen vroeg ze me in een mail of ze het zondag 14:00 uur op konden halen. Ik heb terug gemaild dat dat wel kon, en heb geen bevestigingsmail daarop terug gehad, dus ik ging er van uit dat ze het dan vandaag wel ophalen. Maar jullie raden het al: niemand geweest. Ik word zoooooo moe van mensen die zich niet aan hun afspraken houden.:x Straks willen we nog de deur uit, n dat gaan we ook lekker doen. Dan mogen ze dat ding ergens insteken waar de zon niet schijnt, en dan verkoop ik het wel aan een ander. BAH! Hoelang zouden jullie nog afwachten? Ze zijn nu 20 minuten te laat.
Als ze om 3 uur nog niet geweest zijn, zou ik je eigen ding gaan doen en een mail sturen dat je het wel aan een ander verkoopt.
Ik zou gewoon weg gaan. Het is nu al een half uur later dus ze zullen wel niet meer komen, zo wel hebben ze pech toch.
Na de reactie van Tania ging de deurbel. Wel flink te laat, maar daar bood ze haar excuses voor aan. Maar ik heb wel vaker meegemaakt dat mensen zich niet aan de afspraken hielden en was 'bang' dat dat nu weer zou gebeuren. Maar ik heb mijn geld verdiend en ben van dat ding af. Toch bedankt voor het meedenken.
Herkenbaar hoor! Wat ik ook zo irritant vind is het volgende: Ze bieden op iets en dan mail je dat je akkoord gaat met het bod. Vervolgens halen ze hun bieding(en) weg en laten ze niks horen... Mail dan gewoon even terug dat je geen interesse meer hebt...
@ marleen, daar heb ik ook een hekel aan. Soms denk ik ook: waarom bied je dan? Als ze een bod hebben gedaan en het bod er nog staat, maar er word niet gereageerd.