Hier goed! Verbazingwekkend dat ik het nog steeds volhou maar ik mag ook alles nog eten dus heerlijk af en toe een bakje chips. Gaat goed Lucia! Volhouden nu hè? Dat streep je slank is hetzelfde principe als ww denk ik.
@Muppet; ik ben wel van plan het vol te houden deze keer! Ik ontzeg mezelf ook niet teveel, eet gewoon hetzelfde avondeten bijvoorbeeld, alleen nu niet overdreven veel. Jezelf alles ontzeggen werkt in mijn ogen toch niet. Fijn dat het bij jou ook goed gaat meid!
hier weer een halve kilo kwijt en dat terwijl ik me van het weekend flink te buiten ben gegaan Zaterdag een feesje en Zondag een kater dus veel slechte dingen gegeten ik was bang dat ik was aangekomen dus dat was weer een lekkere meevaller deze week weer verder met goeie moed
Simpele dingen die bij mij helpen om meer te bewegen (ben ook niet iemand die echt gaat sporten): * De lift in plaats van de trap * Op je werk zo veel mogelijk lopen, bijvoorbeeld spullen halen, koffie voor je collega, etc. * Afstanden < 1 km lopend * Afstanden < 10 km op de fiets * Afstanden > dan 10 km: met de auto, maar je auto zo parkeren dat je 10 minuten moet lopen naar je bestemming. Je moet ook terug, dus al met al heb je toch 20 minuten gelopen. Of met het openbaar vervoer, een halte eerder of later uitstappen. Net als bij de auto moet je ook weer terug, dus dubbele afstand. Moe word je niet van 10 minuten lopen, maar je bent wel in beweging, en in de buitenlucht. Allemaal kleine dingetjes die je best een keer mag overslaan, maar die toch zorgen voor wat beweging.
ik neem aan dat je die andersom bedoeld hihihihi maar helemaal waar, vooral die van de afstanden en openbaar vervoer in de grote steden is altijd goed want zitten kun je dan niet en het is heel goed voor je benen en heupen om je balans te moeten houden
yay net gewogen en weer een halve kilo eraf het is niet veel maar langzaam is nog steeds eraf wel jammer dat mijn tikker alleen in hele kilo's gaat :s iemand tips voor een andere tikker?
Wow Takhen! Weer een kilo er af! Ga zo door meid! En zie nog meer dames die zijn afgevallen. Mooi hoor! Ik ga vrijdag weer naar de dieetist toe. Ben benieuwd.....
Mijn ticker kan elke ons tellen.... volgens mij kun je erop klikken en kom je dan vanzelf op de site terecht. En hier ook weer een halve kilo eraf!!!! Edit: erop klikken kan dus niet maar er staat wel bij welke site het is zie ik nu.
Sinds 2 weken doe ik het Cambridge dieet. In 2 weken tijd 7 kg lichter. Onder begeleiding en weer langzaam alles opbouwen nadat ik op mijn streefgewicht ben.
Wat ik altijd hoor is dat gewoon wandelen ook heel erg goed is om af te vallen, zelfs beter dan hardlopen. Je zou dan naast een gezond dieet bv 2 a 3 keer in de week een uur kunnen wandelen. Ik denk dat je dan heel veel af zult vallen..
helemaal waar maar dat geeft 1 klein probleempje ik heb namelijk 2 kleine meiden, waarvan de jongste nog geen 2 maanden en met het weer van de laatste weken ga ik dus niet wandelen met hen maar zodra het weer aantrekt gaan we weer ik moet wel zeggen, de energie om ook maar iets te doen ontbreekt me op het moment Lotte komt nog gewoon 2 keer per nacht voor flessen en Eva droomt naar de laatste paar dagen en op 5 a 6uur slaap per nacht loop ik niet zo soepel maar ook dat gaat vanzelf beter
Zo daar ben ik weer Heb mezelf gister gewogen en ben 0.3 kilo afgevallen. Had iets meer gehoopt maar ja beter iets dan niets Op naar de nieuwe week. Hoe gaat het hier verder. Volgens mij zijn er al hoopd dames wat afgevallen als ik het zo lees.
Hier 200gram erbij vanmorgen, grr! Stelt niks voor natuurlijk en ze zeggen dat het komt door sporten, je spieren houden dan extra vocht vast. Geen idee of het zo is, maar wel een fijne strohalm haha! Verder ga ik echt als een tiet! Ik heb geen één keer gezondigd, geen seconde honger gehad en ik voel me kiplekker!
Ben sinds een tijdje ook bezig om af te vallen, wil er in totaal 17 kilo af hebben en ben nu al 8 kilo kwijt. Misschien nog een tip: meet je omvang en houd dat bij. Soms ben je namelijk in gewicht niks afgevallen of zelfs wat bijgekomen maar zie je aan je omvang dat je hetzelfde bent gebleven of zelfs slanker bent geworden. Het gaat uiteindelijk toch om de omvang van je lichaam en niet om het gewicht. Alleen zijn we altijd drukker met het getalletje op de weegschaal, gek eigenlijk Ik doe dat nu ook en dat scheelt echt een hoop motivatie. Afgelopen weekend was ik volgens de weegschaal ook 300 gram aangekomen, maar mijn omvang was hetzelfde gebleven. En vorige week stond ik de hele week stil qua gewicht, héél frustrerend als je zo goed je best doet. Maar toen ik mijn omvang ging meten, zag ik dat er mooi wel weer 1cm van mijn buikomvang af was. Dus toen was ik weer helemaal gemotiveerd om door te zetten.
goede tip! ga ik vanavond gelijk doen net wel weer even het goede weer gebruikt om 3 kwartier rond te hossen met de duowagen, erg goed voor je conditie
Hoi, ik zit een beetje in dezelfde situatie. Eigenlijk precies hetzelfde alleen dan zonder slechte knieen. 2 meisjes, zelf partime werken, huishouden, man full time werken, en geldgebrek. Ik heb me na de geboorte van mijn 2e aangemeld op www.weegclub.nl Dat was voor mij een echte aanmoediging, je kunt er veel tips krijgen, en meedoen met 'sprintjes' (bv. 3 weken flink afvallen met een groepje) Ik ben tot bijna mijn streefgewicht gekomen moest nog een halve kilo, en merkte dat ik weer aan kwam. Dus ben nu gestopt. Omdat ik zwanger ben van de derde. Wat ik zelf deed wat echt hielp na mijn idee, was de simpelste dingen. Cola laten staan, meer water drinken, zoetjes in de koffie ipv suiker, geen snacks, zoutjes of chips meer in de avond maar gewoon goed brood en avondeten eten. Het beste is om je eetstijl helemaal om te gooien, en daarbij ook goed te bewegen. Elke dag een half uurtje. Ik heb een step en zo'n trilplaat aangeschaft. Dat deed ik als de kids sliepen intensief 15 minuten soms een half uur. Succes in elk geval...!!