Heel veel afvallen, tips graag!

Discussie in 'De lounge' gestart door takhen, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    Dr frank werkte voor mij ook super! ik hoefde gelukkig niet zo veel kwijt maar er is ook sinds ik gestopt ben (ruim een jaar geleden) niets meer bij gekomen.

als je niet helemaal aan de Frank wil, 's ochtends ontbijten met een 2 eitjes of bakje yoghurt, lunch af en toe een salade met dressing van olie en azijn en bij het avondeten af en toe aardappels laten staan.

2. Tese

Tese Niet meer actief

En Takhen? Ben heel benieuwd hoeveel je met de propoints bent afgevallen...

3. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Hier inmiddels m.b.v. Atkins 5 kilo kwijt sinds 16 juli. Hopelijk zet het zo door!

4. Tese

Tese Niet meer actief

De weegschaal was me weer gunstig gezind! Ik ben deze week weer 1,1 kilo afgevallen! Dus nu totaal 11 kilo. Me happy!

5. marilouise

marilouise Niet meer actief

Hallo dames ik ben een aantal dagen afwezig geweest, ik ben inmiddels bijna 2 weken bezig en ben nu vanaadg officieel 3,5 kilo kwijt ben echt trots op mezelf het stagneerde even flink en wilde zo graag resultaat zien maar de aanhouder wint, we gaan gestaag door !

Ik ben de afgelopen weken onder behandeling geweest bij een osteopaat en heb met behulp van hem en zijn behandelingen alle toegevoegde suikers uit mijn eten gebannen dus alleen nog produkten waar het van nature in zit dit is op dit moment heel karig maar ik merk heel veel resultaat, ik moet er wel bij zeggen dat ik er 4 weken over heb gedaan om dit te kunnen en ik ook enekel dagen heb gehad dat ik echt het behang van de muur zou kunenn eten want ik had wat nodig mijn lichaam wa als het ware aan het afkicken,
    nu eet ik sinds maandag al helemaal geen toegevoegde suikers meer en het gaat steeds beter sinds 2 dagen voel ik me ook echt beter, ik ben mega fit slaap sn.'nachts weer heel goed energie voor tien en bovenal geen hoofdpijn meer, we hebben afgesproken dit proberen 2 weken vol te houden en dan proberen met mate zodat ik als ik zou willen ik ook een boterham met zoetigheid zou kunnen eten,

verder drink ik heel veel water mijn lichaam heeft schijnbaar veel water nodig zeker nu met afvallen doe ik niet voldoende drinken krijg ik een hele nare hoofdpijn dus nu drink ik met dit warme weer minimaal 2,5 liter plas ook goed nu (ik houd snel vocht vast)

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wat goed dat sommige van jullie zoveel zijn afgevallen!!!
    Ik wil ook minimaal 10 kg kwijt, maar ik kan me zelf er zo moeilijk toe zetten... ik fiets en loop veel en zwem ook 1x per week. Nu moet ik gewoon goed opletten wat ik eet.

7. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik heb me gisteravond gewogen en helaas niet afgevallen maar dat was sinds woensdag ;)
    Ik moet ook zeggen dat die propoints echt veel lastiger zijn hoor
    Wel goed te doen maar ik moet even opletten :)
    Vandaag ga ik iets minder opletten omdat ik niet thuis ben (heb even een computer gekidnapt nu :p) maar morgen weer netjes doen :)

Hoe erg is het trouwens om af en toe een paar punten minder te eten op een dag?
    Ik red ze vaak niet allemaal en gister heb ik dus maar een lekker glaasje chocolade likeur genomen om aan mijn punten te komen hahahaha

8. Tese

Tese Niet meer actief

Als je een paar punten per dag minder eet kan het zijn dat je niet afvalt. Je moet ze opmaken.

9. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    echt??
    het voelt zo gek, 's avonds iets extra's pakken terwijl ik eigenlijk niks hoef

10. Tese

Tese Niet meer actief

Ja dat vind m'n man ook. Maar hij ziet dat hij afvalt dus hij doet ht toch maar. Je weet dat het daarbuiten ook heel belangrijk is dat je om de 2 à 2,5 uur iets eet? Zo hou je je motertje aan de gang.

11. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ik doe nu 2.5 week herbalife en ben ondanks de clomid(1 week niks afgevallen:() 3.8 kwijt! Ben er zo blij mee.

Geen honger, goed vol te houden en nog lekker ook;)
    Het kost wel wat, maar wij zijn niet meer kwijt dan "normaal" met de boodschappen....

Stimuleert me ook dat ik 1x in de week gewogen en gemeten word:)

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier nu dik 3 kilo kwijt :D Vanavond een paar frietjes eten, maar ach dat mag ook wel een keertje.
    We zijn vandaag de hele middag in Ballorig geweest, dus genoeg calorieën verbrand, vanavond nog even met de hond wandelen.
    Het gaat erg lekker zo.

13. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    ja doe ik ook maar met name fruit, omdat ik niet altijd vooraf weet wat ik 's avonds eet
    ik moet dus een buffertje houden met punten :p

het gaat wel lekker he dames! :D

14. Mira30

Mira30 Lid

19 mei 2010
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames.

Ik moet zelf ook 25 kg afvallen. Dit wil ik gaan doen door middel van de weight watcherts methode. ben 5.5 maand geleden bevallen. De zwangerschaps kilo,s ben ik kwijt. Maar moet nog 2.5 kg afvallen door de comid en gonal f wat ik heb gebruikt om zwanger te kunnen worden en rest van de kg zaten er al aan.

Nu wil ik op een gezonde methode van mijn overgewicht af, en we zijn van plan om over ongeveer 9 maanden voor een tweede kindje te gaan.

Succes allemaal:)

15. Only me

Only me Niet meer actief

Dag dames, wat een positieve verhalen lees ik hier!!
    Ikzelf ben zoals eerder in dit topic aangegeven, 2,5 week geleden begonnen en vanmorgen op de schaal was ik 4 kilo kwijt :)

Helemaal trots natuurlijk! Zeker dat ik mijn goede spijkerbroek weer normaal dicht krijg hahaha!

16. Tese

Tese Niet meer actief

Lekker gevoel is dat he! Na 11 kilo (mijn broeken kreeg ik bijna niet meer dicht) flubberen ze nu om mijn kont en benen. Lekker gevoel maar pas nog net niet in een kleinere maat helaas.

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik moet ook afvallen en nog 26.5 kilo ong ben er al 4 kwijt! Kost me ontzettend veel moeite om me er aan te houden,ben een enorme snoepkont dus verlang ook veel en vaak naar zoet! Is dit een vast clubje??

Misschien kan die verplaatst worden naar algemene clubs? Maakt het wat overzichtelijker misschien :) omdat in de lounge natuurlijk veel gekletst word :D
    Hoor het wel wat jullie ervan vinden

18. Tese

Tese Niet meer actief

Ja ik vind het best het is wel een soort clubje geworden idd. Maar het is aan takhen want het is eigenlijk haar topic. Dan zouden we ook de naam moeten aanpassen of niet?

19. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja tuurlijk :) wou het ook aan haar overlaten hoor!

20. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    ehhh uhoh aan mij overlaten? hihihi
    ik zou zeggen, bedenk even een leuke naam en we maken daar een nieuw clubje? :)

Deel Deze Pagina