Kan ook ja omdat jij dit topic bent begonnen! Wie doet er mee 30 kilo afvallen of meer of minder zoiets?
ik denk dat ik het maar noem: "samen staan we sterk, veel afvallen" ik zal hem gelijk aanmaken zie jullie daar!!!
http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/293703-samen-staan-sterk-veel-afvallen.html#post10587677 Hierbij een link waar we nu te vinden zijn!! Meld je aan en kom er gezellig bij!
Hallo allemaal, Voor degene die graag willen afvallen: ik kan niet meer zeggen dan ga Sonja Bakker doen, gebruik het boek bereik en behoud je ideale gewicht en je zult zien hoe gauw je afvalt. Je eet heel gevarieerd en ook nog eens lekker want er staan echt wel lekkere recepten in het boek. Ik begin morgen aan mn 5e week van de 8 en ben nu al bijna 5 kg afgevallen en ik hoef geen honger te lijden. Ik ben er erg over te spreken en had dit allang veel eerder moeten doen. De voedingsschema's zijn zo handig want zo kan je nooit teveel of te weinig eten en krijg je toch de juiste hoeveelheid calorieën binnen om af te vallen. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! Groetjes
ik ben nu ruim 7 kilo afgevallen in 1 maand tijd! nu nog 2 kilo te gaan en ik ben weer rond de 68.5 kilo!