Jij hebt het 500 programma dus gevolgd. Knap dat je daar zoveel mee bent afgevallen, dat je het zo lang hebt kunnen vol houden. Zelf was ik bezig met het 800 programma, maar niet totaalvoeding. 2 shakes/reep en 's avonds een maaltijd. Ik vind de 800 al heftig, dus laat staan de 500. Ik was nu aan de 3e week bezig, maar besloten dat dit het niet is voor mij. 2 boterhammen met mager vleesbeleg is net zoveel calorieën en koolhydraten als zo'n shake. Een 800 caloriën dieet kan ik dus ook zelf zonder shakes doen.
mijn vriendin heeft Dieet care (minidieet) geprobeerd, is in een paar week tijd 8 kilo kwijtgeraakt !! ga ik ook maar eens proberen....
HIer nog iemand die probeert af te vallen... Ik ben zon 16 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap was altijd heel actief,hardlopen paardrijden en veel fietsen en wandelen. Helaas is paard tijden de zwangerschap overleden en fietsen ga ik pas weer doen als ik ga werken over 3 wken. Ik ben op 25-4-2011 bevallen en er moet nog zon 8 kilo af. Ik ben al ruim 5 weken bezig met af te vallen door op mijn voeding te letten en weer hard te gaan lopen bijna elke avond.. Drink minimaal 1,5 l water op een dag en eet zo gezond mogelijk en toch val ik geen kilo af:x. Ondertusen begin ik t goed zat te worden en mijn vertrouwen dat ik uberhaupt een kilo kwijt ga raken is gedald tot een nulpunt.. ik kan dus wel wat goede tips gebruiken ... gr gemma
@ NooNoo, het South beach dieet sprak mij ook erg aan. Ik vind het namelijk niet erg om brood, pasta, aard etc te laten vervallen. Echter wel in de ochtend. Waarmee ontbijt ik 2 weken lang? 2 weken eieren? Want yoghurt mag ook niet die 1e 2 weken, toch? Zal mij ook even aanmelden. Ik wil nu nog zo'n 14 kilo afvallen. Ben afgelopen 2 weken al 5 afgevallen. Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje ben ik 27 kilo bij gekomen en deze ben ik nog niet allemaal kwijt. Ben nu net de zwangerschapskilo's van mijn 2e zwangerschap kwijt. Voor de zwangerschap nooit op eten hoeven te letten. Mijn gewicht kwam nooit boven de 65 uit bij een lengte van 170. Ik was begonnen met cambridge, zoals te lezen in mijn vorige post en daarmee dan de 5 kilo kwijt geraakt. Momenteel ben ik bezig met minder calorieën te eten, niet snoepen, veel water drinken en morgen heb ik een intake om weer te gaan sporten. Ben dus benieuwd wat het resultaat deze week is.
Hier is een hele simpele verklaring voor: Je begint te snel na je bevalling. Dat kan zelfs averechs gaan werken dus kijk niet raar op als je nog aankomt ook.
Ik at eerst altijd als tussendoortje een plak ontbijtkoek of eierkoek, omdat het mocht van Sonja bakker, dus ik dacht dat dat wel gezond was... tot mijn dietiste liet zien hoeveel suikerklontjes dat was, dus ik kies als tussendoortje altijd voor fruit of vruchtenyoghurt/kwark
Ook ik ga mij even hier aanmelden. Ik ben ooit 15 kilo afgevallen in een half jaar tijd. Op een gezonde manier (voor iemand met veel vrije tijd) want ik ging 5 avonden per week naar de sportschool en ik at daarbij wel veel. Van veel sporten heb je veel calorieen nodig. Maar dan vooral veel brood overdag met pindakaas (goede vetten!! al zou je dat niet denken). Op het eind was ik 60 kilo en was ik helemaal strak. Nauwelijks vet op mijn lichaam en best gespierd, maar niet overduidelijk zeg maar. Dat doel ga ik nu niet meer behalen. Toen ik stopte met sporten ben ik die 15 kilo weer aangekomen. Met 75 kilo ben ik op mijn best. Gewoon een normaal postuur (maat 36/38). Toen werdt ik zwanger en kwam ik 35 kilo aan. Hiervan is 15 kilo blijven zitten. Ik heb toen zo'n shake dieet geprobeerd, andere dieten, sporten... ik kon doen wat ik wou maar er ging geen kilo meer af. Toen raakte ik ineens weer zwanger en ben weer ruim 20 kilo aangekomen. Inmiddels zit ik rond de 100 kg en ik wil er graag 20 afhebben. Dat is mijn streven. Ik ben vorige week weer begonnen met werken in de zorg. Hiermee kom ik echt aan veel lichaamsbeweging. Daarnaast wil ik gewoon wat minder gaan snacken en de aankomende weken kijken hoe het gaat. Over een tijdje wil ik toch iets ernaast gaan doen. Ik zie voor mezelf nu 3 opties: -south beach dieet -cambridge dieet -finally (dieet met begeleiding) Ik heb totaal geen moeite met shakes, echter houdt de prijs mij wel wat tegen. Sporten doe ik tegenwoordig op de Kinect. Ik was begonnen met Zumba. Heerlijk!! Vervolgens kreeg ik last van spataderen in mijn benen en die bewegingen van zumba waren echt pijnlijk. Toen dat over was schoten er rugwervels op slot. Dit gaat nu ook weer beter na een paar keer fysio dus ik ga binnenkort er weer mee van start. Ik ga zo even wat bijlezen want ik ben erg benieuwd naar jullie manieren van afvallen. Ik kan ook alle tips gebruiken.
Echt superleuk om te zien dat er zoveel mensen met me mee doen Dat steunt echt! Ik kan niet wachten tot zaterdag om weer te wegen Maar ik heb zo'n vermoeden dat ik niks afgevallen ben want ik doe nu WW maar het gaat echt zo makkelijk! Ongelooflijk
hier gisteren mijn weeglijst gemaakt het wekt voor mij erg goed om iedere morgen zodra ik opsta op de weegschaal te gaan staan het getal wat dan naar beneden gaat motiveert mij enorm, dus ik maak dan een mooi lijstje en kon vanmorgen alweer 600 gram eraf halen dus was alweer blij. vanaf volgende week mag ik weer sporten maar ik probeer nu wel 3 kere per dag met de hond te wandelen waarvan 2 keer enorm doorwandelen de 3e keer heb ik de kleine bij me en dat wandelt niet zo snel
Je mag nu ook yoghurt, volgens de nieuwe richtlijnen mag je 500ml magere zuivel op een dag. Ik ontbijt dus met 2 eieren, een tomaat (of een glas tomatensap, maar ieeh ) en 250ml magere yoghurt met een beetje zoetstof. Het is even wennen die eieren, maar het staat me niet tegen. De andere portie zuivel bewaar ik voor 's avonds, zo tegen een uurtje of 8 neem ik nog een schaaltje magere kwark, met een beetje zoetstof, vanille-essence en wat kaneel, ooh lekkerrrr! Je eieren mag je gekookt of gebakken, maar je kan ook een soort van quiches maken, die kan je even heel snel opwarmen in de magnetron of zelfs koud eten. Handig voor als je moet werken! Als je 's ochtends graag zoet eet kan je je eieren ook maken met hüttenkäse, 2 eiwitten en 1 eierdooier en dan ik geloof nog wat prut er door, zoetstof en kaneel ofzo. Ik weet het niet precies, maar uiteindelijk heb je dan zoete pannekoekjes
Ik ben in 1 dag tijd al 0,8kg afgevallen. Nou is dat natuurlijk vocht, maar wát een motivator is dat zeg!
Ik heb nog een tip in de categorie "alle beetjes helpen": zet je fiets in de hoogste versnelling en laat hem daar altijd op staan. Ook als je tegenwind hebt of een heuvel op moet
Goed zo! Dat is zeker een goede motivator. Hier vanmorgen ook weer een halve kilo lichter. Fijn dat er toch zuivel mag bij dat dieet. Zelf wil ik begin augustus ermee starten. Nu heeft dat geen zin gezien we volgende week een etentje bij vrienden hebben en de week erna naar een fetsival gaan. Morgen start ik met sporten, 3x per week hometrainer / crosstrainer in combinatie met een better belly band, wat zorgt voor betere vetverbranding. 24 uur na het sporten dan geen koolhydraten. Ben benieuwd.
OHHH ja heerlijk. Alleen heb ik niet zoveel ideeen Dus dat wordt eigenlijk meer recepten jatten bij jullie Morgen ga ik ook echt beginnen (mits de controlle in het zh goed is) En voor de dame's die nu al afvallen "SUPER"
ik kan zeggen dat er weer een kilo af is joepie de poepie helemaal blij. ik doe het MDP (mental diete plan) en moet zeggen erg goed vol te houden en je ziet snel resultaat. ik loop drie keer in de week hard heerlijk tip: als je weinig suiker eet kan je suikerspiegel gaan schommelen kaneel eten helpt hier heel goed tegen waardoor je lichaam minder om suiker vraagt. dacht misschien een leuk weet je
Ik heb hier al een hoop tips voorbij zien komen maar misschien kunnen jullie hier ook wat mee. Zelf moet ik ook wat kilo's kwijt (een kilo of 10) Ik ben nu aan het sporten bij een fysiotherapie die zich ook richt op obesitas. Ik sport nu 2x per week en bezoek een dieetist die met mij kijkt naar mijn eetgewoontes. Ik ben nu 3 kilo afgevallen in 1,5 maand. Het gaat niet snel maar het gaat en dat vind ik het belangrijkste. Deze behandelingen worden door de ziektekosten verzekering vergoed. Het wordt onder fysiotherapie weg geboekt zeg maar. Ik heb er heel veel baat bij en het kost me ook niets. Nu moet ik zeggen dat je wel in de gaten moet houden hoeveel fysiotherapie in je verzekering zit anders moet je er we voor gaan betalen. Ik lees nog even wat terug voor tips! Liefs, Djuuzie