Heel veel afvallen, tips graag!

Discussie in 'De lounge' gestart door takhen, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi meiden, ik kom ook mee lezen/schrijven hier...!

Ben door gebruik van medicijnen behoorlijk aangekomen. Heel jammer want was eerder 40 kilo afgevallen!!

nu geen medicijnen meer en weer vol goede moed er tegenaan! Nu 2 kilo eraf. Ik neem soms 's ochtends of 's middags een weightcare reep of shake, dus 1 maaltijd en de rest gewoon maar wel mager. Iemand ervaring met weightcare? Ik weet dat dat plan A echt belachelijk is, zo'n soort crashdieet...maar vervangen van 1 maaltijd en daarnaast dus voldoende andere dingen als fruit en groente? Vind het namelijk wel makkelijk én lekker...

@ Takhen, wat balen zeg voor je....! maar: niet gaan eten!!!! Ten minste niet alle calloriedingen.... Probeer iets anders te gaan doen dat afleiding geeft, hoe moeilijk ook!

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Takhen, niet doen hoor! Zonde joh!
    Neem desnoods een schaaltje magere yoghurt of kwark met wat zoetstof en een beetje cacao, heb je toch nog iets van chocolade.

3. Tese

Tese Niet meer actief

Zo ik meld me ook weer eens! Gisteren zijn we 2 daagjes weggeweest met zn 2tjes en we zijn ook wezen uiteten. Ik heb nu dus gebruik gemaakt van mn extra punten en het was heerlijk! Ik ben me niet te buiten gegaan maar heb wel genoten. En wonder boven wonder kon ik het de volgende dag gewoon oppakken weer. Dat heb ik anders veel moeite mee! Inmiddels is er ook 6,4 kilo af in 2.5 week dus ik ben blij! Hoewel ik weet dat het op een gegeven moment met een tempo van 0.5 per week gaat.

4. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    netjes! goed gedaan :)

@allemaal: ik ben van al het lekkers afgebleven hoor maar ik ben wel Burger King gaan halen als avond eten ;)
    Die heb ik van mijn weekpunten afgehaald dus geen man over boord gelukkig :)
    Ik baalde gewoon zo enorm!!

5. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Hoi Meiden,

Ik lees dat jullie goed bezig zijn!
    Ik heb het nieuwste boek gekocht van South Beach, optimaal effect,maar gebruik het niet!

Is er iemand die er belang bij heeft, en het over wil kopen?

Succes!

6. Only me

Only me Niet meer actief

Gaat lekker hier allemaal!
    Ik heb me vanmorgen na maandag voor het eerst gewogen! Heb de dag enkel heeeeel veel water en groene thee zonder suiker gedronken. 2 tot 3 stuks fruit per dag, en elke ochtend en middag 2 boterhammen met ham gegeten. 's Avonds gewoon een portie aardappels, groente en een klein stukje vlees gegeten. En... nu al ruim 2 kilo kwijt. Hij tikte nog net niet de 3 aan op de weegschaal! Maar o o o wat ben ik al trots haha!

Ik doe het in stappen van 5. In totaal 32 kilo, maar ongeveer 6 stappen van 5kg per keer! Zo houd ik het overzicht en na elke 5 kilo, koop ik voor mezelf een mooi nieuw kledingstuk :)

Keep up the good work!!

7. Tese

Tese Niet meer actief

Ik ben trots op ons! Zou het ons dan eindelijk allemaal eens gaan lukken?

8. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Ik weet niet of de tip hier al gegeven is, maar op de site Valtaf.nl - Online hulp bij het afvallen! kun je je gratis aanmelden (je kan ook een betaald abonnement nemen waarbij je advies krijgt).

Ik vind het een hele fijne site, je kan je gewicht bijhouden, een afslankplan maken, bijhouden wat je elke dag eet en hoeveel je beweegt. Komt allemaal in een mooi grafiekje. Ook kan je buddies zoeken en heel veel informatie vinden over afvallen.

Ook leuke filmpjes met touwtjespring-oefeningen (haha wat een woord :D), dat kan je gewoon thuis doen en is hartstikke goed om af te vallen.

9. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

#149 CherryAyden, 22 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jul 2011
    Nou mij lukt het nog steeds niet hoor. Ik lijn en sport nu 2 maanden en er is maar 1 kilo af. Waarom zou ik nog doorgaan. Whats the point? Heb zin om keihard te schreeuwen! Waaaaaaaaaaaaah!

Maaruh dames die wel zijn afgevallen: goed gedaan! Keep up the good work!

10. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik kom hier ook meelezen/shrijven.
    ik ben afgelopen maandag begonnen en ik wil 10 kilo kwijt en het liefst 15.
    bij mij is het struikelblok...snoep!
    een normaal mens pakt 1 koekje...ik het hele pak.
    en ga zomaar door...chips - chocolade enz.
    ik eet nu 3x per dag en als ik 's-avonds trek heb pak ik wat rijstewafels.
    ik heb me vanmorgen gewogen en er is al 1 1/2 kilo af! :D
    nu volhouden...dat is ook weer een zwakpunt :p

11. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ben je ook geen cm's kwijt dan, of meet je die niet?
    Ze zeggen altijd dat spieren zwaarder wegen dan vet...

12. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    YOU GO GIRL!!! :D :D
    Je kan t, zet m op!

Iedereen veel succes, en houd vol, jullie kunnen t!
    (Ik ben in 3 weken tijd bijna 3,5-4 kilo kwijt, en er moet nog meer af!!!!!
    Dus ik ben ook nog wel ff bezig ;) )

13. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    wij steunen elkaar :D
    maarre dat word voor jou bikinitijd als het zo door gaat :)

14. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Net een dagje te vroeg gewogen maar sinds bijna een week toch 1 kilo kwijt! :D
    Misschien dat dit ww toch werkt ;)
    Volhouden maar :)

15. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Wow! De kilo's vliegen hier door de lucht! Super hoor meiden!
    Ik ben in twee weken helemaal niets afgevallen. Is best deprimerend al zeg ik het zelf. Ik sport 2x in de week en let heel goed op wat ik eet. Zou denken dat dat wel help. Maar niet dus.....
    Ik heb net obesimed gekocht. Iemand ervaringen mee?

16. Tese

Tese Niet meer actief

Djuuzie zou je eens een dagmenu neer kunnen zetten? Wie weet kan ik je helpen

17. Tese

Tese Niet meer actief

Goed zo!!

18. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Gewoon elke keer je boodschappenmandje door mij laten controleren, dan komen we al een heel eind. ;)
    Als ik chocolade erin zie liggen sla ik je er mee rond je oren, goed?!?

Sorry voor offtopic!

19. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Zo wat gaat het hier hard...

Ik lees wel mee maar reageren op iedereen zal me niet altijd lukken ben ik bang..

Hier gaat het ook langzaam maar het gaat er af en dat is het belangrijkste! Ben nu sinds half mei 5 kilo kwijt
    Was na 2 weken vakantie ook zelfs een kilo afgevallen terwijl ik toch echt minder heb opgelet als thuis.

20. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi meid,heb alleen je eerste berichtje gelezen dus weet niet hoe je erover denkt maar ik heb een maagverkleining gehad in december.
    ik woog 105.kilo en ben 1.60 m
    ik weeg nu 73 kilo en val nog af(wil 55 wegen maar 65 is mijn goed gewicht)

ik had zoveel slechte dingen gehoord over deze operatie maar toen ik goed had nagedacht zette ik de stap.nu ben ik dus superblij! voel me vrij en licht...alsof ik alles aankan.mooie kleertjes,ben goedgezind enz.

mijn nicht en vriendin gaan het nu ook doen.

onthoudt dat je vaak slechte dingen leest omdat dat de personen zijn die net hun verhaal kwijt willen en die die het goed hadden met de verkleining niet de moeite doen om het op een site te zetten.

ik heb niets betaald omdat ik 1) bmi van40 had(kan ook vanaf35)
    2)hopitalisatieverzekering heb

3 daagjes in het ziekenhuis
    4 weekjes thuis(drie was genoeg)
    je voelt geen pijn enkel spierpijn(vooral waar de drain zat)
    5 sneetjes van 1 cm(geen zonnebank!was mijn domme fout)
    en ik kan alles eten!geen last van dumping!kan snoepen nog en chips (niet veel) ijs en choco is wel minder,ik eet het maar soms kan ik me wat ellendig voelen erna.de rest gaat super(ook alcohol jeuj!!)

hoop dat je er iets aan hebt
    en nooit NOOOIT een maagring zetten,had dit eerst...niet vermagerd(vloeibare fase wel) maagvergroeid met de ring en hebbe eruit moeten snijden en veel bloed verloren.

groetjes!

Deel Deze Pagina