Heel veel afvallen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 11 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @lievemommy, wat goed! Weer lekker 1,9 kilo er af!

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goed bezig dames! Heb net ff gekeken.. Volgens voedingswijzer zou ik 73 moeten wegen, dit zou perfect zijn. Mijn streven was 77 :p Dus daar gaan we dan maar voor.. Dan zijn er 40 vanaf.. Zijn er nu al 9 af.. We hebben bijna een kwart gehad :D

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goed zo lievemommy! Lekker gevoel he.. :D

4. lievemommy10

lievemommy10 Fanatiek lid

13 mei 2013
    1.009
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zeker al een end op weg! Elke kg is er maar weer 1 ;)

Mijn doel was naar de 70kg, maar helemaal ideaal zou 65kg zijn... ik zit nu op 84... dus we gaan zien hoe we het volhouden. Eerst sowieso op naar de 70!

5. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
  6. Tese

Tese Niet meer actief

Lievemommy goed bezig! Dat geeft weer een boost om door te gaan.

Lizzy thats te spirit, je hebt er al een kwart opzitten.

Ik heb vanavond voor het eerst dit seizoen weer hutspot gegeten. Man wat was dat lekker!

7. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Goed bezig allemaal!
    Hier gaat het nog moeizaam. Zou gister gaan hardlopen, maar m'n enkelband deed weer eens pijn. Bekend probleem maar heb het al maanden niet gehad, zul je net zien. Zoonlief was bovendien vanacht iedere 2 uur wakker en wou ook overdag niet slapen, dus ik was doodmoe vandaag en als ik moe ben eet ik altijd veel merk ik en kan ik geen weerstand bieden aan lekkers. Toch heb ik, voor mijn doen gezien hoe moe ik was, weinig gesnoept: twee kaasbroodjes voor de lunch en een glas cola voor de cafeine (lust bijna geen koffie).
    Verder heb ik wel gezond gegeten en veel gewandeld met zoonlief. Morgen maken we er weer een betere dag van.

8. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    ja zo'n handbike is ideaal. ik zou er heel graag een willen om lekker met de kinderen te kunnen gaan fietsen. jammer genoeg zijn die dingen wel behoorlijk duur dus zal het nog wel even duren voordat ik een handbike heb. ik ben helaas voorgoed rolstoelgebonden sinds mijn kinderjaren.

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Aha een handbike heet het dus. Lijkt me echt heel makkelijk inderdaad, ook zo los te koppelen. Hopelijk kan je er ooit eentje kopen!

Hier een goede dag vandaag, klein beetje chocola op, maar netjes binnen de perken. Wil wel weer gaan sporten maar kan me er even niet toe zetten. Eerst maar het eten op orde krijgen. Ik mis mijn glaasje cola light wel. Kan je dan beter een glaasje gewone cola drinken als je er echt zin in hebt?

10. lievemommy10

lievemommy10 Fanatiek lid

13 mei 2013
    1.009
    1
    0
    NULL
    NULL
    Voor het afvallen zal de Light variant beter zijn, minder calorieën. Maar de stoffen die ze als zoetstof gebruiken (oa aspertaan) zijn zo ongezond!
    Ik dronk eerder ook vaak een glaasje cola, maar het is gewoon even doorbijten voordat je het ontwend bent.

11. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Leuk topic. Ik schrijf graag mee. Ik heb nog nooit van mijn leven gelijnd o.i.d. Ik ben nu een maand bezig met gezond eten & sporten. Vandaag gaf de weegschaal -8,5 kg aan. Ik eet tussen de 1500 en 1700 kcal, afhankelijk van de dag, verdeeld over 6 eetmomenten.

Ieder weekend kies ik 1 lekker ding om mee te zondigen. Zo lijkt het me makkelijker vol te houden.

12. Tese

Tese Niet meer actief

Wauw miss t dat gaat lekker zo binnen een.maand!

Ik kan me ook.niet tot sporten zetten. Bovendien.ben ik herstellende van een longontsteking dus kan vrij weinig op het moment. We hebben de hometrainer naar beneden gehaald. Dat moet wat meer motivatie geven. Vandaag 20 minuutjes rustig op gefietst. Meer kan ik nog niet aan maar alle beetjes helpen.

13. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Dank je.

Ik vind 20 minuten fietsen super nu je herstellende bent. Ik heb 1,5 jaar een hernia gehad en toch ging ik naar de sportschool om te bewegen. Het had geen resultaat in afvallen (wel voor het herstel van mijn hernia), maar dat vond ik beter dan stil zitten. Ik vind het top wat jij dat doet!

14. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Wat een goeie reacties lees ik hier! Motiveert mij enorm!:)

Wat gaan jullie van het weekend eten?

15. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Avondeten, bedoel je? Ik maak altijd een weeklijstje voor het avondeten, dus ik weet het al.

Vanavond eten we: krieltjes, champignons en 1 kipfilet gebakken in één pan + ijsbergsla met komkommer, gekookte eieren, pittenmix, etc. Ik eet minimaal 2 ons groente.

Morgen eten we zelfgemaakte aardappelpuree, wortels en een stukje vlees (ik weet nog niet wat).

16. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier was er ook weer een paar ons af (sinds gisteren :p). Inmiddels -12.7. Zal proberen om 1 keer per week door te geven wat er af is. Is het misschien een idee om een tabel bij te houden? Jammergenoeg moet die dan wel steeds gekopieerd worden ipv dat je 'm kunt blijven bewerken).

Wij gaan vanavond Moroccan chicken with sweet potato mash eten (weet alleen nog niet zo goed wat voor groenten er bij moeten naast de olijven).

Morgen weet ik nog niet zo goed. Ik ga morgen alvast hachee en rode kool maken voor maandag (of misschien dat we dat morgen wel eten), maandag ga ik quiche maken voor dinsdag (man eet thuis met de kinderen en ik op werk of school). Woensdag sowieso weer boodschappen doen en weekoverzichtje maken.

Voor morgen ga ik mijn stapel kookboeken maar even door, laatst net de nieuwe van Matt Preston en een kookboek van Pushpesh Pant gekocht :)

17. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.566
    601
    113
    ik moet ook stoppen met cola light, ben echt verslaafd! elke x neem ik me voor, dit is de laatste fles,,,, waarom is het zo moeilijk?

18. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Wat een leuk topic...:)........een stel vrouwen die ook echt veel moeten afvallen...
    Hier nog zo eentje: ben inmiddels 15 kilo kwijt maar moet er eigenlijk nog zeker 20-25 extra kwijt.
    Moeilijk hoor!

Ik doe het momenteel een beetje "op eigen houtje" met hier en daar wat tips van WW.
    En ik gebruik toch regelmatig de hometrainer + crosstrainer omdat ik merk dat dit echt wel flink verschil maakt.
    Momenteel een BMI van 36,2 en ik zou graag weer rond de 27 ofzo uitkomen....dan ben ik al "dik" tevreden! :p

Maar zo fijn om hier dames te vinden die ook écht veel moeten afvallen....:)

19. Tese

Tese Niet meer actief

Vind ik ook kitty, dan heb je een beetje steun aan elkaar.

Ik ben best in voor een tabel, ben alleen niet zo handig dat ik er 1 maken kan.

Vanavond eten wij krieltjes met Snijbonen en een.hamburger.
    Morgen eten we bij je schoonmoeder, meestal is dat iets van brood met salade dus dat kan ik redelijk goed inplannen.

20. Tese

Tese Niet meer actief

Gaat goed saz! Lekker gevoel of niet?

Deel Deze Pagina