Fijn Saz! Leuk idee van de tabel.. Misschien handig met zn alle 1 dag te pakken om te wegen.. Bijv. de maandag? Wie is er handig met het maken van de tabel? Hier vanmorgen -9,5 Echt top.. Heb mezelf bij elke 5 kg een cadeautje beloofd voor extra motivatie.. Bij -5 een mooie armband voor mezelf gekocht... Ga nu toch maar eens bedenken wat ik nu wil kopen Was hier ook echt frisdrankverslaafd.. vond het zo lekker.. Maar moet zeggen dat ik het nu ik het 6 weken niet drink niet eens meer mis.. In de vakantie een blikje cola light genomen.. Was wel lekker maar was ook wel echt genoeg..
Ik moet ook heel veel eraf. 35 kilo. Van 100 nu naar 65. Het lijkt zo ontzettend weinig die 65. Zo weinig dat ik dan denk dat het me toch niet lukt. Ik wil graag ook afvallen door gewoon gezond te eten, maar ik moet de motivatie ook nog zoeken. Die cadeautjes bij iedere -5 kg lijkt me wel wat . Ik lees dus met jullie mee en ik doe graag tips op over gezond eten e.d. Ik ben niet zo'n actieve schrijfster maar ik lees wel graag mee. Succes allemaal!
Hey ik ben ook begonnen bij een gewicht van 100,8 en wil inieder geval onder de 70. 65 zou ideaal zijn... Ik zit na 9 weken nu op 84,4... Ik doe het met het cambridge dieet...
Ben je toevallig ook 1.70 cm? Knap hoor dat je al zoveel kwijt bent. Ik wou dat ik al zo ver was, maar ja die bekende knop die om moet....en toch ook wel het plannen dat beter moet. Dus weekplanning maken e.d. Doe je de 500 of de 800?
Voor mij voelt het ook alsof je van zo ver moet komen.. Weeg nu tussen de 114-115 kgs en wil ergens tussen de 85-90 eindigen. (ben wel vrij lang) Zou al super tevreden zijn als me dat ging lukken!
Ik vind het ook onoverzichtelijk veel hoor... Nu nog steeds. Maar elke kg is er weer 1 . Nee ik ben 1,62 dus met 65kg zit ik precies is de groene zone... Ik doe de 500 variant en dit bevalt mij erg goed! Vooral ook de begeleiding erbij.
Ik wil ook 25 kilo afvallen. Ik weeg nu 83 kg Het sporten... Ik zie daar zo tegenop. Ik wil dolgraag weer 58 wegen. Die pens van me, bah!
Ja, zeker wel fijn dat het nu zo goed gaat! Ein-de-lijk de zwangerschapskilo's er allemaal weer af! Tis in ieder geval 4,5 jaar geleden dat ik op dit gewicht zat. Hier wel een change of plans trouwens: geen zin om te koken, moest nog bedenken wat we morgen zouden eten (ben morgen jarig en mijn ouders komen eten), dus boodschappen doen en geen zin meer om te koken. Dus pizza's besteld bij de Domino's, waar ik 2/3 van heb gehad. Alles bij elkaar zit ik nu nog maar net over de 1300kcal, dus nog heel netjes. De rest van mijn pizza is ontbijt voor morgen Mijn lengte is ook 1.70m, en om een gezond BMI te hebben zou ik tussen 57 en 72 kilo moeten wegen. Ideaalgewicht is volgens mij 65, maar of we daar echt voor gaan weet ik nog niet. Nu bijna uit de morbide obesitas, en daar ben ik al lang blij om. Ik wil wel even kijken of ik alle gegevens van iedereen kan vinden en dan even een tabelletje maken, eens per week updaten is dan het handigst (ik wil dat rustig doen, maar heb niet altijd even veel tijd ivm werk en studie). Maar als er eenmaal een tabel is kan het vrij makkelijk ook aangepast (copy/paste) worden door iemand anders. Zal eerst es ff de gegevens allemaal opzoeken en dan een lijstje maken. (en voor de mensen die na deze post er nog bij komen, graag je gegevens dikgedrukt posten, dan is het makkelijker te vinden )
Fijn dat jij een lijstje wilt maken... Mijn gegevens, misschien makkelijk Begonnen op 100,8 nu 84,4 streven 65 a 70kg...
*GRMBL* Tis onmogelijk om een tabelletje in te voegen hier... Dus moet de boel kopieren (heb even snel alles in een lijst gezet in Word) en dan alles stuk voor stuk aanpassen qua spaties enzo.. Waarom, WAAROM kan dat hier niet gewoon op het forum? Even een tabel in een post zetten? Blegh.
ook ik wil graag meedoen. op dit moment weeg ik 105kg, maar ben op mijn zwaarst 122 kg geweest. ik zou graag rond de 75 kg willen wegen, dus nog een lange weg te gaan. hoe doen jullie het op het moment dat er visite is die wil mee eten, en dan dat er besloten wordt iets op te halen? ik probeer zo gezond mogelijk te eten en om de dag flink bewegen minimaal 1 uur. mijn gegevens. begonnen op 122 kg op dit moment 105 kg streefgewicht 75 kg
Zoiets? Tis niet echt duidelijk leesbaar volgens mij. Maar (zover ik kan bedenken) de enige manier om het een beetje netjes in een tabel te krijgen. Zal nog wel even gaan nadenken over hoe 't anders kan, zodat het goed te lezen is. Of is het mogelijk om in HTML code te werken op dit forum?
De tabel is prima hoor! Mijn begingewicht is 93,5. Ik ben trouwens 1.68. Wegen het liefst op dinsdag of woensdag zodat je nog even kan bijkomen van het weekend . Maar een andere dag mag ook als de meesten dat willen. Vandaag wel een goede dag, ik had wel de halve dag hoofdpijn en Eva is ziek (overgeven). Vandaag van kamers gewisseld dus wel hard gewerkt, gelukkig ook zo goed als klaar. Niet heel gezond gegeten maar wel binnen mijn calorieën gebleven. Ik hou 1400-1600 calorieën aan. Voer alles in in my fitness pall. Probeer verder wel gevarieerd te eten, in het weekend lukt dat nooit zo goed .
Start gewicht: 135 Huidig gewicht: 78 Streef gewicht: 72 En het gaat langzaam de laatste kilo's, helaas!
Ok, tnx. Niet de meest handige manier om te doen (word file opslaan als pdf, die met een ander programma importeren en dan exporteren als jpg en dan als foto uploaden ). Maar het werkt, dus dat is dan goed. Ja, voor wijzigingen, jullie mogen het best op dinsdag doorgeven, op woensdag heb ik pas tijd om het aan te passen. Dus afspreken dat iedereen de gegevens voor woensdag - say 10 uur - doorgeeft? Dan pas ik 'm daarna aan en zet 'm er weer op. Dus wijzigingen die vanaf nu worden doorgegeven komen dan woensdag op 't lijstje te staan.