Top gedaan saz! Geweldig dat je dit wilt doen voor ons. Mijn begin gewicht is 106 kilo en.dinsdag weeg ik om te kijken of er wat af is. Ik stuur het je in een.pb.
Goed bezig allemaal. Wij hebben vandaag gegrilde kip gegeten met appelmoes en rosti's. We waren laat thuis en beiden geen zin meer. Iemand vroeg iets over eten halen op verzoek van visite? Ik weet even niet meer wie. Maar hier zullen we dat voorlopig niet echt doen, ik zit met mijn insuline. Ik word nog ingeregeld en vind dat zo'n gedoe. Dus voorlopig is het voor mij geen optie. Plaatje ziet er goed uit! Is het misschien een idee om verder te gaan in een besloten club? Ik vind dat iets fijner aangezien dit wel allemaal openbaar is. Ik vind het niet erg om die aan te maken indien nodig.
Misschien wel een goed idee inderdaad om dit besloten te gaan doen! Mijn start gewicht is overigens 111.5 kilo en streefgewicht ongeveer 70/65 kilo maar eerst 70!
Saz667, wil je het gewicht wat we doorgeven gewoon hier of in pb? Besloten club is prima wat mij betreft.
Dag dames, Na net een zakje M&M's weg te hebben gewerkt als ontbijt... En al weken loop te zeggen dat ik ga beginnen met afvallen, kom ik net op het forum en lees dit allemaal en het motiveert me. Ik wil graag afvallen en ga er morgen (ja, echt!!! mee beginnen) Mijn gewicht na de bevalling was; 92 kg En mijn gewicht nu, na volledig herstel en een beetje lopen; 86 kg Mijn streef gewicht is onder 65 kg..... Mag ik ook meedoen met deze club????? Ik zoek mensen die mij kunnen motiveren met hun verhalen. En dat we elkaar kunnen steunen. Liefs zwaluw
Ik zou hier ook graag me willen doen als dat mag.... Erg fijn dat ik niet de enige ben die nog zoveel kwijt moet... Startgewicht voor mij is dan 115 kgs (BMI = 36.2) en streefgewicht is voorlopig 85-90 kgs....
Mag beide hoor! In een besloten club is wel een goed idee, maar dan is het makkelijker als iedereen het via pb doorgeeft, aangezien je daar maar een paar berichten per pagina hebt (en die berichten ook niet zo heel lang kunnen). Dan blijft het wat overzichtelijker. Als het hier (of in besloten club) wordt doorgegeven, dan graag dikgedrukt dan is het namelijk veel makkelijker te vinden wat er aangepast moet worden Net lekker met de kids naar het zwembad geweest, straks een grote pan bolognesesaus maken (voor de lasagne vanavond), een pan hachee en een pan rode kool (voor morgen), een taart bakken en Italian Meringue maken (om te trakteren op het werk morgen, vullingen heb ik gelukkig nog in de vriezer), en een cake maken (voor mijn ouders die straks op visite komen). Hele dag in de keuken dus. Helaas heb ik mijn crock pot nog niet (krijg ik voor mijn verjaardag), was goed van pas gekomen vandaag!
Oh gefeliciteerd Saz667! Las dat je druk aan het bakken was en toen bedacht ik me dat iemand had geschreven morgen jarig te zijn, dat ben jij dus . Heb me vanmiddag gewogen en dat viel al niet tegen! Had me donderdag gewogen maar ga nu woensdag als weegdag aanhouden. Aangezien Saz667 dan ook de tabel weer gaat aanpassen. En dan kan iedereen zelf weten of die op maandag, dinsdag of woensdag weegt . Ik ga nog even puinruimen, geeft toch wat zooi dat kamers wisselen! De kinderen zijn er ook heel blij mee. En Eva is gelukkig weer beter, gister niets binnen gehouden en koorts maar nu niets meer aan de hand. Hebben we hier wel vaker, gelukkig, als we al ziek zijn is het eigenlijk nooit langer dan 2 dagen.
Wat leuk dat we er nog twee dames bij hebben. Misschien is het ook leuk als we een geheime Facebook groep maken (als er dames zijn met Facebook, voor bij voorbeeld lekkere recepten, foto's en de lijst is daar ook makkelijk bij te houden). Weet niet of hier behoefte voor is maar als dit er is wil ik vanavond wel die Facebook groep gaan maken. Laat maar weten wat jullie willen! Hier sinds gisteren snot verkouden dus proef niks haha. Hopelijk snel weer de oude! Wat leuk zeg al die taarten/cake bakken. Ik moet zeggen vind ik ook altijd super leuk! Vaak eet ik dan ook wat mee dus dat mag niet meer vanaf nu
@Snoopy1979 gelukkig maar dat je kleine meid weer er door heen is! Lijkt me niks als je kleine meid ziek is. Hier nu verkouden dat duurt wat langer maar als ik echt "ziek" ben dan ben ik meestal ook niet zo lang ziek gelukkig! Zijn jullie allemaal van kamers gewisseld? (Zoals je in die ikea reclame ziet dat het huis niet verkoopt dus allemaal maar gaat wisselen van kamer) Of de kids? @Sas667 van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt/gaat krijgen.
Een gesloten FB groep of hier een besloten club is mij om het even. Ik weet alleen niet of iedereen FB heeft?
Vandaag een 5 kilometer wandeling gemaakt door het bos. Kon wel degelijk merken dat mijn lijf alweer een megaklap gehad heeft. Dreigde nog bijna in hypo te gaan ook. Dat was wat minder. Na afloop hebben we onszelf getrakteerd op een gezonde lunch. Was weer eens lekker ouderwets gezellig hier en daar heb ik nu veel behoefte aan.
Ik ben nu 9 kilo afgevallen met behulp van de body en fit slankplan en thuis sporten. Wil nog minstens 5 kilo kwijt maar als meer mogelijk is zou dat natuurlijk super meegenomen zijn.
Ik ben vandaag begonnen. Een lekkere fruitshake vandaag van banaan, perzik en een mandarijntje. (Heerlijk!) Ik ga mezelf nog wat meer inlezen in de wondere wereld der juicing! Waarschijnlijk stap ik nog over op de groene shakes icm fruitshakes in de ochtend en middag. Vanmiddag heb ik hard gewerkt, dus wilde ik graag een lekkere boterham met oude kaas ipv een shake. Waar ik weer heel blij mee ben, is dat ik de hele dag niet gesnoept heb, best moeilijk voor een grazer als ik.
@lievemommy10, ik zal nog even afwachten met de reacties en dan zullen we wel zien of het hier een besloten groep word of op Facebook! @Lieseleentje, wat goed zeg van die wandeling en goede lunch! Je mag trots op jezelf zijn! Hoelang heb je eigenlijk al diabetes? (Als je dit liever niet bespreekt is het ook geen probleem!) Ik merk zelf dat ik doordat ik erg vaak hoog zit ik ook chagerijnig ben naar bijvoorbeeld Vl. Die verdient dat natuurlijk helemaal niet. Toen ik hem leerde kennen was ik bijna 20kg lichter en ook veel gezelliger. Dus hoop ook te bereiken dat mijn suikers naar beneden gaan en ik daardoor meer energie heb en gezelliger ben zoals ik toen was! @Lovely83, wauw al 9 kilo kwijt! Goed op weg dus. Bevalt het je goed om zo je gewicht kwijt te raken? Wat voor sport doe je zo al thuis? @Kat1981, ja ik wil inderdaad ook kijken naar shakes van groente en fruit. Wil dit nog even met mijn diëtiste (afspraak 22 september) bespreken aangezien ik niet weet of dit zomaar kan met mijn diabetes! Maar goed dat je vandaag bent begonnen en zo te horen begin je ook goed!